Zavrieť

Porady

EC - Energeticke Centrum - co su zac ?

... nedavno ku nam zazvonil, ze ponuka zlavu na elektricku energiu, nasledne chcel vidiet zmluvu ktoru mame .. kukam nanho, ze naco vam je zmluva ? ze aky mame odber .. potom rozmyslam, ze ked ponuka zlavu 5-7% a nevie aky mame odber, ako vie ze kolko bude zlava ? .. a uz vytahoval nejake papiere ze podpisat zmluvu, tak som ho stopol ze ked nieco tak pridem na pobocku, urcite nic nechcem .. dal mi nejaky cennik a ked som vosiel dnu, som zistil ze to nie je ZSE ale nejake EC.

takze bacha ludia, maju prejav ako keby boli sucasny dodavatel teda ZSE ale nie su - mam dojem, ze je to kvoli nabudeniu doveryhodnosti ze clovek vytiahne zmluvu ... a kedze maju takuto formu prezentacia, uz len z toho titulu nechcem od nich nic ! .. mate aj vy skusenosti s nimi ?
navyse, ako kazdy odrbavac, povie meno a nazov firmy tak rychlo ze ani na druhe opytanie clovek nevie co povedal .. (tuto by som pouzil par nadavok, bo mi je luto tych naivnych dochodcov, ktori v dobrej viere ukazu a podpisu vsetko)

btw: hlavna stranka im nefunguje a uz to nie je doveryhodne ze menia len tak webstranku / y ..
Usporiadat
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

uz je tu zopar tem .-)

http://www.porada.sk/gsearch.php?do=...145fa2260#1050
2 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
testerASD testerASD

testerASD je offline (nepripojený) testerASD

aj som ich nasiel a uz aj precital, ale jedno je o odstupeni od zmluvy a druha o Slovakia Energy
0 0
Antea Antea

Antea je offline (nepripojený) Antea

Akurát dnes popoludní vyzváňali po bytoch takí dvaja , že vraj štátom garantované ceny. Nedalo mi to, tak som ich trochu vyspovedala, a že sa rozhodnem, sadnem k počítaču kuknem na obchodný register, a čo vidím, akcionár firma z Cypru. Musím povedať všetkým z baraku, nech ich krásne vyprevadia. Tie štátom garantované ceny sa mi do tej mojej makovičky nechceli zmestiť a mala som pravdu.
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Stojí za prečítanie:
http://hnonline.sk/firmyafinancie/c1...ritvrdzuju-hru

Zdroj: Hospodárske noviny, Strana: 17, Autor: Tomáš Ferenčák, Dátum: 03.11.2011

Bratislava – Nečestné praktiky podomových predajcov energií naberajú na obrátkach. Zavádzajúce informácie, tajenie súvislostí, falošné preukazy či zmluvy vypĺňané ceruzkou, ktoré následne upravujú podľa svojho uváženia – to je len pár z príkladov, ktoré začali využívať externí spolupracovníci firiem poskytujúcich zemný plyn a elektrinu.
Zaplatené skúsenosti Ostatnou novinkou „vykurovacej sezóny“ sú dodatočné účty za takzvané odborné poradenstvo. To spravidla stihnú za pár minúť pred dverami bytu. O spoplatnení sa však zákazník dozvie až z faktúry.
„Chodia po bytoch cielene. Napríklad doobeda, keď je predpoklad, že zastihnú dôchodcov, ktorí sú obzvlášť zraniteľní,“ upozorňuje Petra Vargová-Čakovská zo Spoločnosti ochrany spotrebiteľov S.O.S.
Nečakané účty za poradenstvo si tak nachádza čoraz viac spotrebiteľov.
„Spotrebiteľka takto zmenila energetickú spoločnosť a o dva týždne jej prišla faktúra za poskytnuté poradenstvo medzi dverami na 12 eur,“ dokladá Vargová-Čakovská.
Dvanásť eur pritom vôbec nie je najvyššia suma, akú môžu oklamaní spotrebitelia za dôverčivosť zaplatiť.
Podčiarkuje to i čerstvá skúsenosť Jozefa z východného Slovenska.
„Bolo mi čudné, že zmluvu predajkyňa vypisovala ceruzkou.
Vraj, aby mohla opraviť prípadnú chybu,“ spomína. Napriek „ceruzkovej“
dohode na jeden rok zistil, že nakoniec podpísal zmluvu na päť rokov. Za odstúpenie od zmluvy po vypršaní 14 dní hrozia sankcie často prevyšujúce i sto eur.
Horúca sezóna Najčastejším prípadom sú nejasné obchodné podmienky. „Pri elektrine sú najčastejším predmetom sťažností problémy s alternatívnymi dodávateľmi.
Najmä zmluvné a fakturačné podmienky,“ potvrdzuje hovorca Úradu pre reguláciu sieťových odvetví Miroslav Lupták.
Počet prípadov nečestných obchodných metód rastie priamo úmerne s blížiacim sa decembrom, keď sa končia zmluvy viacerých dodávateľov.
„Podomoví poradcovia navštevujú spotrebiteľov priebežne celý rok, no v tomto období je ich viac,“ podčiarkuje Petra VargováČakovská. Na podobné praktiky doplácajú tak tradiční, tak aj alternatívni dodávatelia. Prví narážajú na množiace sa prípady, keď predajca vystupoval v ich mene, aby klienta klamom odovzdal konkurencii. Noví hráči na trhu zas pre podobné praktiky strácajú dôveryhodnosť.
„Postupy predajcov sa často vymykajú korektnej súťaži,“ uzatvára napríklad Peter Bednár zo SPP.
„Dištancujeme sa od praktík, ktoré u zákazníkov vytvárajú zlý obraz o alternatívnych dodávateľoch energií,“
podčiarkuje Dominika Nováková z United Energy Trading.
- Nečestné praktiky zatajovanie poplatkov fakturácia „poradenstva“
podpisovanie zmlúv ceruzkou falošné preukazy
8 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

Ja by som sa tiež podelil o skusenosť s EC . V júni 2011 prišla pani ktorá vypadala veľmi dôveryhodne, zmluva sa spísala s tým že všetko vybavia k 1.10 2011. Teraz mi však prišla vyúčtovacia faktúra z Eonu kde bol i október.Preto som sa informoval či mailom či telefonicky u pani ktorá realizovala zmluvu.Avšak bezvýsledne. Konečne po troch dňoch sa mi podarilo dovolať na ich infocentrum,kde mi pán oznámil že taká zmluva nejestvuje a že ju mám teda považovať za bezpredmetnú. Tak ja pevne verím že naozaj nejestvuje že ju naozaj nedala dotyčná pani do systému, lebo by ma šľak trafil keby si niečo uplatňovalo EC . Má niekto i takéto skúsenosti?
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

...takže pripájam sa aj so svojou čerstvou skúsenosťou. Bol tu zástupca EC niečo po 18,00. Troška som s ním "porozprávala" - a chlapec už nevedel kam z konopí. Neviem, zdržala som ho nejkú polhodinku, zatiaľ jeho kolega obehol ďalších 27 bytov s dlhým nosom. Takže, mladý muž si odomňa pýtal vyúčtovacie fa z SPP a ZSE, lebo to potrebuje dať na overenie regulačnému úradu, aby mi mohli nastaviť dobrú cenu (pre mňa výhodnú), no a keď mu to dám teraz, mám to zadarmo, inak po novom roku za to zaplatím 12,50 a budem musieť ísť k nim na pobočku, lebo pre SPP robí fakturáciu (už neviem kto) a pre ZSE to robí Eon a oni to už robiť nebudú, ale bude to robiť EC. Keď som sa opýtala, že mne je jedno, kto pre koho robí fakturáciu a prečo im údaje nedajú oni, na to som odpoveď nedostala. Stále opakoval, že potrebuje odomňa tie vyúčtovacie fa, aby ich mohol dať na overenie regulačnému úradu. Keď som sa spýtala, na čo by asi ÚRSO chcelo moje fa, kukal ako práve vyliahnutá kukučka, že on nevie, čo je tá úrsa. Že jemu na firme povedali toto, a on to hovorí ďalej. Stále opakoval, že sa nejedná o zmenu dodávateľa, ale údaje potrebujú len na to, aby mohli v ich mene fakturovať. HNUS ČO VŠETKO SI VYMÝŠĽAJÚ!!!! FUUUJJJ!!!
1 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

Ja by som sa tiež podelil o skusenosť s EC . V júni 2011 prišla pani ktorá vypadala veľmi dôveryhodne, zmluva sa spísala s tým že všetko vybavia k 1.10 2011. Teraz mi však prišla vyúčtovacia faktúra z Eonu kde bol i október.Preto som sa informoval či mailom či telefonicky u pani ktorá realizovala zmluvu.Avšak bezvýsledne. Konečne po troch dňoch sa mi podarilo dovolať na ich infocentrum,kde mi pán oznámil že taká zmluva nejestvuje a že ju mám teda považovať za bezpredmetnú. Tak ja pevne verím že naozaj nejestvuje že ju naozaj nedala dotyčná pani do systému, lebo by ma šľak trafil keby si niečo uplatňovalo EC . Má niekto i takéto skúsenosti?




pripájam ešte jednu prosbu, ak je niekto právne znalý,mohol by mi prosím poradiť? Ak do tejto doby EC nevykonalo žiadne kroky v zmene dodávatela a nemajú zmluvu ani v databáze je to v podstate z právneho hladiska nedodržanie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Tak v podstate nieje prečo vypovedať zmluvu keď ju ani neevidujú .Či sa mýlim? Bol by som kľudnejší ak by mi niekto poradil .Vďaka za prípadnú odpoveď
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

tictac7 Pozri príspevok
... lebo pre SPP robí fakturáciu (už neviem kto) a pre ZSE to robí Eon a oni to už robiť nebudú, ale bude to robiť EC. ...
Jasne, že trepal blbosti - SPP a ZSE majú vlastný útvar fakturácie. Apoň zatiaľ. Neviem si predstaviť ako takéto aktivity chceli outsoursovat... to by sa nedoplatili, je to prilíš drahé aj pre takéto veľké firmy.

Na druhej strane ten mladý za to ani nemôže, jemu niečo na nejakom hodinovom školení povedia čo má hovoriť a on iba papagája potom už robí...

Skúste sa niekedy podomavých predadajco opýtať ako budú riešiť reklamácie (napr odpočtu meradla) a oni chudáci veľmi rýchlo skončia. Cez víkend sa nejakí predajcovia potuľovali po dedine, kde máme chalupu. Ke´d som s ich opýtal na riešenie reklamácií, tak rýchlo radšej išli ďalej .

Ešte jedna poznámočka, v tej dedine ľudia síce majú zavedený plyn aj elektrinu na kúrenie, ale keď ceny išli hore a 75% obyvateľov je v dôchodkovom veku, tak všetci kúria drevom . takže tí predajcovia boli ozaj v obraze, keď do takejto dediny išli ponúkať zmenu dodávateľa...
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

billy0 - keďže asi od nich nedostaneš na papiery nejaké prehlásenie, že tvoju zmluvu neevidujú, tak by som sa obrátil na pôvodného dodávateľa a toho písomne požiadal o poskytnutie informácie, či pre tvoje odberné miesto na adrese tej a tej, evidujú žiadosť o zmenu dodávateľa.
Aspoň budeš vedieť na čom si.
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

tictac7 Pozri príspevok
...takže pripájam sa aj so svojou čerstvou skúsenosťou. Bol tu zástupca EC niečo po 18,00. Troška som s ním "porozprávala" - a chlapec už nevedel kam z konopí. Neviem, zdržala som ho nejkú polhodinku, zatiaľ jeho kolega obehol ďalších 27 bytov s dlhým nosom. Takže, mladý muž si odomňa pýtal vyúčtovacie fa z SPP a ZSE, lebo to potrebuje dať na overenie regulačnému úradu, aby mi mohli nastaviť dobrú cenu (pre mňa výhodnú), no a keď mu to dám teraz, mám to zadarmo, inak po novom roku za to zaplatím 12,50 a budem musieť ísť k nim na pobočku, lebo pre SPP robí fakturáciu (už neviem kto) a pre ZSE to robí Eon a oni to už robiť nebudú, ale bude to robiť EC. Keď som sa opýtala, že mne je jedno, kto pre koho robí fakturáciu a prečo im údaje nedajú oni, na to som odpoveď nedostala. Stále opakoval, že potrebuje odomňa tie vyúčtovacie fa, aby ich mohol dať na overenie regulačnému úradu. Keď som sa spýtala, na čo by asi ÚRSO chcelo moje fa, kukal ako práve vyliahnutá kukučka, že on nevie, čo je tá úrsa. Že jemu na firme povedali toto, a on to hovorí ďalej. Stále opakoval, že sa nejedná o zmenu dodávateľa, ale údaje potrebujú len na to, aby mohli v ich mene fakturovať. HNUS ČO VŠETKO SI VYMÝŠĽAJÚ!!!! FUUUJJJ!!!
Mali by to strieľať do radu -priamo zo strechy barákov z ktorých títo zločinci,podvodnícki vychádzajú...
Aj u mňa títo psychopati boli a začali tak klamať že až- 1.- ostávaš pri zse, mení sa len názov,2. ponuka platí len teraz, 3. zmluvu mi nemože dať dopredu prečítať lebo je to proti ochrane osobných údajov...
a nakoniec sa mi vyhrážal trestným oznámením za to, že som ho treskol do výťahu...-akože sotil som ho a to som sa ovládal...-tupec...
1 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Uff, ešte šťastie že náš panelák nejako obchádzajú, my tam nemáme výťah... to by sa potom gúlal dole zo 4-tého poschodia
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

ešte niečo- normálne je mi lúto tých dedkov a babky ktorých opinkajú...
Ale mňa dožralo úplne niečo iné- ja sa k svojím klientom správam ako klient- moj pán, dokonca niekedy ako taký služobníček- ale henten, čo tu bol bol mimoriadne arogantný a navyše ked som to odmietol, tak kukal na mňa že som asi zbláznil, ked som odmietol jeho mega-super ponuku...- a tá jeho neuveriteľná suverenita, normálne zhadzoval ludí...
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

každý nech si pozrie

www.VyhodnaEnergia.sk

www.VyhodnaEnergia.sk/plyn
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

billy0 Pozri príspevok
Ja by som sa tiež podelil o skusenosť s EC . V júni 2011 prišla pani ktorá vypadala veľmi dôveryhodne, zmluva sa spísala s tým že všetko vybavia k 1.10 2011. Teraz mi však prišla vyúčtovacia faktúra z Eonu kde bol i október.Preto som sa informoval či mailom či telefonicky u pani ktorá realizovala zmluvu.Avšak bezvýsledne. Konečne po troch dňoch sa mi podarilo dovolať na ich infocentrum,kde mi pán oznámil že taká zmluva nejestvuje a že ju mám teda považovať za bezpredmetnú. Tak ja pevne verím že naozaj nejestvuje že ju naozaj nedala dotyčná pani do systému, lebo by ma šľak trafil keby si niečo uplatňovalo EC . Má niekto i takéto skúsenosti?




pripájam ešte jednu prosbu, ak je niekto právne znalý,mohol by mi prosím poradiť? Ak do tejto doby EC nevykonalo žiadne kroky v zmene dodávatela a nemajú zmluvu ani v databáze je to v podstate z právneho hladiska nedodržanie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Tak v podstate nieje prečo vypovedať zmluvu keď ju ani neevidujú .Či sa mýlim? Bol by som kľudnejší ak by mi niekto poradil .Vďaka za prípadnú odpoveď

možno, že sa jedná o takýto prípad

http://ekonomika.sme.sk/c/6125414/pr...j-odpajat.html
0 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

dalid Pozri príspevok
billy0 - keďže asi od nich nedostaneš na papiery nejaké prehlásenie, že tvoju zmluvu neevidujú, tak by som sa obrátil na pôvodného dodávateľa a toho písomne požiadal o poskytnutie informácie, či pre tvoje odberné miesto na adrese tej a tej, evidujú žiadosť o zmenu dodávateľa.
Aspoň budeš vedieť na čom si.
Dakujem za reakciu, už som sa včera obrátil na ZSE zatial len telefonicky, kde ma odbili ze momentalne ma nemožu vybaviť a vraj mi zavolaju, no ale zatiaľ len čakám.Tak neviem na čom som.
0 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

gogol99 Pozri príspevok
možno, že sa jedná o takýto prípad

http://ekonomika.sme.sk/c/6125414/pr...j-odpajat.html
možno to je podobný prípad, ale neviem to by EC malo nejakú evidenciu aj o mne.A ti tvrdia sice telefonicky že to mám považovať za bezpredmetne, no nič uvidím, som blbec že som sa nechal vobec nachytať
0 0
GabiZ GabiZ

GabiZ je offline (nepripojený) GabiZ

billy0 Pozri príspevok
Dakujem za reakciu, už som sa včera obrátil na ZSE zatial len telefonicky, kde ma odbili ze momentalne ma nemožu vybaviť a vraj mi zavolaju, no ale zatiaľ len čakám.Tak neviem na čom som.
Neodporúčam len tak čakať, treba skúšať volať. Ja som čakala 2 dni a jednoducho keby som nebola volala znovu, tak sa mi neozvú. Jedine tam sa dá skutočne overiť, či k nejakej zmene došlo. Treba brať do úvahy, že ste niečo podpísali, bola to predsa zmluva a z vášho príspevku sa nedá jednoznačne povedať, či ju len tak môžete považovať za bezpredmetnú, ako vám nový dodávateľ telefonicky oznámil. Dôležité sú zmluvné podmienky, čo ste vlastne podpísali, aké termíny tam boli a pod. Ak zistíte, že tieto termíny nie sú dodržané (ako píšete k 1.10.2011), môžete zmluvu pre nedodržanie zmluvných podmienok vypovedať a to písomne. Či už ju evidovanú majú, alebo nie, takto budete mať istotu, že zmluvný vzťah je ukončený. Nespoliehať sa na telefonáty, čo nie je na papieri, akoby neexistovalo a vo vašom prípade je na papieri zatiaľ len podpísaná zmluva, tak to neberte na ľahkú váhu.
0 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

GabiZ Pozri príspevok
Neodporúčam len tak čakať, treba skúšať volať. Ja som čakala 2 dni a jednoducho keby som nebola volala znovu, tak sa mi neozvú. Jedine tam sa dá skutočne overiť, či k nejakej zmene došlo. Treba brať do úvahy, že ste niečo podpísali, bola to predsa zmluva a z vášho príspevku sa nedá jednoznačne povedať, či ju len tak môžete považovať za bezpredmetnú, ako vám nový dodávateľ telefonicky oznámil. Dôležité sú zmluvné podmienky, čo ste vlastne podpísali, aké termíny tam boli a pod. Ak zistíte, že tieto termíny nie sú dodržané (ako píšete k 1.10.2011), môžete zmluvu pre nedodržanie zmluvných podmienok vypovedať a to písomne. Či už ju evidovanú majú, alebo nie, takto budete mať istotu, že zmluvný vzťah je ukončený. Nespoliehať sa na telefonáty, čo nie je na papieri, akoby neexistovalo a vo vašom prípade je na papieri zatiaľ len podpísaná zmluva, tak to neberte na ľahkú váhu.
Plne si to uvedomujem, určite to nemienim nechať tak a čakať. Ta zmluva je však tak divno napísana že z nej človek nevie posúdiť od ktorého dátumu má začať fungovať nový distribútor.Je tu len taká šalamúnska veta"zmluva nadobuda platnosť jej podpisua učinnosť ku dňu vykonania zmeny .....Dodávka elektriny a plynu bude zahájená dňa kedy bude ukončená dodávka predchádzajúceho dodávateľa, pokiaľ taká bola dohodnutá" Jediný dátum ktorým mala zacat distribucia je datum 1.10.2011 na obale EC a nie na zmluve. Ešte raz vďaka za reakcie

Inak ono je to jedna banda, a zatial clovek musi cakat, lebo páni na ZSE majú asi novu sluzbu, a to ze clovek sa sice dovola ale nacvicena osoba vysype zo seba ze teraz nieje mozne vybavit vasu poziadavku a ze vam zavolaju. To trva uz druhy den.
Naposledy upravil billy0 : 04.11.11 at 12:37
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Dnes vyšiel ďalší pekný článok v Hospodárskych novinách, prikladám link: http://hnonline.sk/ekonomika/c1-5350...-energii-vyhra

Zarazilo ma nasledovné:
Čo ak začne mať firma problémy a prestane nám dodávať plyn aj elektrinu? Tento problém vyriešil štát. Existuje totiž legislatíva, ktorá dodávky energií chráni tak, aby zákazníci nikdy nezostali bez plynu ani elektriny. „Ak by sa dodávateľ dostal do problémov, musí ho zastúpiť takzvaný dodávateľ poslednej inštancie,“ upozorňuje obchodný riaditeľ Energie2 Dávid Vlnka. Takouto poslednou inštanciou sú tradiční dodávatelia.

V podstate pomedzi riadky povedané, akoby rovno rátali s tým, že keď sa na svojich zákazníkov vy**rú, tak im sa nič podvodníkom nestane, lebo tradičný dodávateľ ich zákazníkom zo zákona je povinný dodať energie (elektrina a plyn). Pekne sme to dopracovali....
1 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať