Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Vypĺňam elektronicky zánik daňovej povinnosti k DMV, ale na stránke FS, keď vojdem do katalógu elektronických formulárov do nešpecifikovanej oblasti, nešpecifikovaná agenda, všeobecné podanie pre FS, tak píšem to oznámenie o zániku len v texte a potom musím v prílohe pripojiť to oznámenie (platné tlačivo)nejakým spôsobom, alebo čo s tými prílohami? Len to tam vypíšem a odošlem? Trápim sa s tým už dosť dlhú chvíľu a neviem si rady.
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
poucenie ku vseobec. podaniu si citala? .... tusim je to na 16 a 18 strane
mozes vyplnit len text podania, nemusis pridavat prilohu - dole ju ale musis oznacit - oznamenie, sposob podania elektronicky - sucast podania, a mozes dat aj popis prilohy - oznamenie zaniku danovej povinnosti .....