roman_007 Ako som nekúpil auto cez L.y.o.n.e.s.s.
Členom spoločnosti ******* som sa stal pred 3 rokmi, kedy ma tento systém oslovil a očakával
som že systém bude prínosom pre mňa hlavne v tomto obdobý. Rozhodol som sa, že si zakúpim auto prostredníctvom
takej spoločnosti, ktorá je tak isto členom spoločnosti *******. Po oslovení ma navštívil zástupca tejto spoločnosti
ktorému som vyplatil v hotovosti 1000€ ako zálohu na auto proti pokladničnému dokladu a záväznej objednávke.
Od tohto obdobia som musel zástupcu spoločnosti neustále dotazovať o stave objednávky. Moje úsilie trvalo pol roka.
Požiadavky na vrátenie peňazí boli zbytočné. Rozhodol som sa o pomoc požiadať *******, nakolko ako som už uviedol
ja aj spoločnosť (ktorá má záväzok voči mne) sme v tomto systéme. Od *******u som očakával, že na základe vierohodne
predložených podkladov bude v tejto veci konať a že je v jeho právomoci v rámci členov takéto veci riešiť.Môj návrh bol, aby moju pohladávku vymohli od môjho dlžníka
nasledovným spôsobom:.
Preddavky ktoré dlžník vlastní v zúčtovacom systéme *******u na budúce nákupy a to vzhľadom na hrubé porušenie všeobecných obchodných
podmienok *******u previedli v môj prospech vo výške 1000€ ktorú mi dlží.Tieto finančné prostriedky by som chcel využiť v uvedenom systéme *******
ale cez iného dodávateľa áut.Uvedený návrh však *******om nebol akceptovaný a myslím si že záležitosti uvedeného charakteru by tak rozmáhajúca
sa spoločnosť v rámci svôjho portfólia členov mohla ľahko riešiť.V tomto smere som sa sklamal a kladiem si otázku či je spoločnosť dostatočne pripravená
na takéto nekalé praktiky jej členov, ktorý môžu takto poškodiť aj iných poctivo konajúcich členov? Tieto finančné prostriedky mi chýbajú k nákupu nového auta a sen o
mojom novom aute sa pomaly rozplýva pretože ďalšie peniaze musím investovať do starého auta. Chcel by som vás poprosiť o radu, že ako by ste konali na
mojom mieste? Ďakujem.
V prvom rade nemusíš písať červevou farbou, vieme prečítať aj čierne písmo.
Potom, aj keď nie som zástancom systému, ale v tomto prípade sa ho musím zastať. Čo očakávaš, že systém urobí? L nie je žiadna spotrebiteľská organizácia ani dohľad ani inšpekcia, oni len prerozdeľujú tie provízie. Snáď si si nemyslel, že niekto z L navštívi predajcu auta a pohrozí mu za to, že nevybavil tvoju objednávku? A že L prevezme tvoju zálohu od predajcu a vráti ti ju? To je obchodná záležitosť čisto medzi tebou a predajcom. Tým, že nedošlo k predaju auta, žiadne provízie do L nešli.
Vysvetli mi, akú úlohu v tvojej objednávke zohráva L? Komu si dal peniaze? L? Alebo tomu distribútorovi áut? A prečo ti doteraz nedali auto? Ako to zdôvodňujú?
To je rovnaké, ako keby ten predajca bol členom rovnakého golfového klubu ako ty a ty by si požiadal golfový klub, aby ti sumu, čo si zaplatil ako zálohu, odpočítali z faktúry za členské a tomu predajcovi to vyfaktúrovali ako zvýšené členské....
AK to chceš riešiť, tak nie cez L. Skús obch. inšpekciu, ak nepomôžu, tak vymáhať zálohu súdnou cestou.