Občas z dlhej chvíle prezerám aj inzeráty - ponuky na spracovanie účtovníctva. Hlavne tie na externú spoluprácu.
A veru niekedy som sklamaný. Toľko krát sme tu omielali témy ako:
http://www.porada.sk/t2956-posuskajte-kolko-pytat.html
alebo
http://www.porada.sk/t71171-cennik-u...ok-2008-a.html
atď.....
Teda cenu za našu prácu. Ale. Ako môžme očakávať, aby sa nádejný, a daj bože aj solventný klient, ktorý si vie oceniť prácu účtovníka ozval na inzerát typu:
"...spracujem JÚ, PÚ. Spracujem aj mzdy..."
alebo
"... hladám prácu ako externý/á účtovník/čka..."
Ohodnotenie našej práce je aj o prezentácii nami ponúkaných služieb, benefitov, výhod oproti konkurencii.
Nehovorím, aby inzerát vyzeral ako sloh. Práve naopak. Inzerát má byť vecný, výstižný a konkrétny. A okrem týchto atribútov má obsahovať aj také základné údaje, ako:
- kontaktné údaje (mail, tel, mobil)
- región (minimálne na úrovni kraja, resp. okresu pôsobnosti)
Naučme sa predávať svoje služby (skoro som napísal, že naučme sa predať, resp. zapredať), prezentovať, zaujať......
Dúfam, že mojou úvahou som nikoho neurazil, nedotkol. Ale jednoducho štve ma to.