Zavrieť

Porady

zahraničná faktúra s dph

ahojte poradaci...ak konatel takoval phm v PL a vystavili mu faktúru s dph....napr 100PLN + 20PLN dph ako mám posutpovat? samozdanit 120PLN?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Nana22 je offline (nepripojený) Nana22

    Nana22
    a faktúra je vystavená na firmu? Nie som síce nejaký veľký odborník na dph, ale ak bežne nakupujem phm v zahraničí, napr. my v Nemecku, bločky sú vždy s dph, phm dám do nákladov a sumu dph dávam na osobitnú analytiku, ak splním za rok limit a podmienky, tak budem žiadať o refundáciu.

    Nana22 je offline (nepripojený) Nana22

    Nana22
    Samozdaniť? Len v prípade, že by sme tovar nadobudli v tuzemsku. Ale v tomto prípade mi vychádza, že miestom dodania je Poľsko a preto je uplatnená poľská dph. Ja by som nesamozdaňovala, postupovala by som tak, ako som uviedla v príspevku vyššie. Kto pridá svoj názor?

    tinkas je offline (nepripojený) tinkas

    tinkas
    myslíte, že by som mala podať dodatočné dp za tie obdobie kde som tieto fakúry samozdanila? pokuta tam nehrozi ziadna?

    Nana22 je offline (nepripojený) Nana22

    Nana22