Zavrieť

Porady

Čerpanie príjmov

Prosíííím o radu ako zaúčtovať čerpanie príjmov... Som začiatočník !!!
Keď zúčtujeme príjmy so zriaďovateľom a odvedieme ich na jeho účet, tak zriaďovateľ nám ich vráti a otvorí limit na ich čerpanie.
Pri ich čerpaní mám v analytickej evedencii označené ich čerpanie, ale neviem či podliehajú zúčtovaniu s rozpočtom (ŠR MD 357 / D 693 a zriaďovateľ MD 354 / D 691). Ďakujem za radu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    blazonko je offline (nepripojený) blazonko

    blazonko
    Podliehajú 354/691, čiže so zriaďovateľom. Tým, že odvádzaš príjmy na účet zriaďovateľa, navyšuješ jeho rozpočet.

    Katka 30 je offline (nepripojený) Katka 30

    Katka 30
    Všetky príjmy RO odvádza zriaďovateľovi /ŠKD, ubytovanie,príjmy za stravu,prenájmy/, na prijmový účet nám hradia aj škody v ubytovacom zariadení a príspevky za účasť v súťažiach a kult. podujatiach. Prosím poraďte mi, čo je zriaďovateľ povinný vrátiť škole na BU. Ďakujem

    blazonko je offline (nepripojený) blazonko

    blazonko
    Áno, musí ti vrátiť všetky tvoje príjmy. Škola ich získala a jediná má právo ich použiť.Všetky peniaze, ktoré im pošleš z príjmového účtu, by ti mali vrátiť späť na výdavkový v plnej výške.

    Katka 30 je offline (nepripojený) Katka 30

    Katka 30