Zavrieť

Porady

Z nezamestnaného SZČO

Dobrý deň, mám takýto problém.

Som vedený na úrade práce 6 mesiacov. Popritom "pracujem" v jednej maklérskej spoločnosti. Čiže mám zmluvu o sprostredkovaní. V marci budúceho roka plánujem ísť na živnosť. Viem že dostanem peniaze z ÚP. Ibaže momentálne ked pracujem ako poradca mám síce príjem, ale nedostávam žiadne peniaze. /dal som si pozastaviť vyplácanie provízii/. Chcem sa spýtať, že keď si dám odblokovať provízie a následne mi prídu na účet, budem musieť zaplatiť aj nejaké odvody alebo také niečo z tých peňazí? A nie je to čo robím protizákonné, že som na úrade aj zarábam?
Usporiadat
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

Je to protizákonné.
http://www.porada.sk/t2886-etiketa-porady.html

bod 14. 14. Nezadávam otázky, ktoré by sa dali kvalifikovať ako porušenie zákona. Na takéto otázky neodpovedám. Neodpovedám spôsobom, ktorý navádza k porušeniu, či obchádzaniu zákona.
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Okrem iného: provízia je iba pozastavená,keď ju vyplatia ,bude na nej obdobie, za ktoré bola vyplatená. To len na okraj.
0 0
chlapec chlapec

chlapec je offline (nepripojený) chlapec

Ibaže keď ten príjem nepresiahne určitú sumu tak by sa z tých peňazí nemali platiť žiadne odvody. Keď som sa bol zahlásiť so zmluvou o sprostredkovaní v zdravotnej poisťovni tak mi povedali aby som prišiel až keď budem mať spravenú živnosť! A živnosť si spravím až v budúcom roku! Ja sa v týchto veciach moc nevyznám, ale veď pokiaľ to nebude viac ako určitá suma tak by som nemal platiť žiadne odvody alebo hej? Len na toto mi niekto odpovedzte ak môžte,prosím vás.
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Ako sprostredkovateľ poistenia si mal mať pridelené DIČ z DÚ. Pretože ten príjem sa môže považovať za nezákonné podnikanie.