Zavrieť

Porady

Zmena vysokej školy po Bc.

Čaute, som študentkou TRUNI 3. rok učiteľstvo bio a chem a na II. stupeň by som chcela prestúpiť na FBP- Bezpečnosť a kontrola potravín....mám šancu, že ma príjmu aj keď budem mať bakalára z inej VŠ? Dík za odpovede
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Na to ti snad odpovie len studijne oddelenie danej fakulty.
    Tam si treba zistit, ze s akym vzdelanim si mozes dat ziadost a aj pripladne priblizne, ake rozdielove skusky ci prijimacky by si musela robit.

    Myslis, ze nejaky student ti napise, ze mas alebo nemas sancu?
    (povodne bolo v nazve: Študent z Fakulty biotechnológie a potravinárstva? Potrebujem info....)
    Naposledy upravil ivka70 : 20.07.16 at 08:22
    denys_jay ja som uz na studijne pisala a ochotne tetusky mi nevedia povedat kedze este nemam ukonceny treti rocnik na truni a nevedia ake predmety porobim/ neporobim .....ja som iba chcela vediet od studentov z nitry ci nahodou nepoznaju niekoho kto takto prestupil, aby som si nerobila zbytocne nadeje

    taiko je offline (nepripojený) taiko

    Som, kto som taiko
    Šancu určite máš. Otázkou ale ostáva, aká je tá šanca vysoká. To sa odvíja aj od toho, aké sú podmienky prestupu-prijatia.