Zavrieť

Porady

Čestné prehlásene

Dobrý deň,

potrebovala by som k žiadosti k vykonaniu ročného zúčtovania nejaké čestné preklasenie, že som nepoberala iné príjmy, resp. nemala iné zamestnanie a neviem presne čo ešte to má obsahovať. Momentálne som na dohodu, a som študentka tak to tam asi preto treba. Neviete mi pomocť s týmto tlačivom? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Aneta Ivanová Pozri príspevok
    Dobrý deň,

    potrebovala by som k žiadosti k vykonaniu ročného zúčtovania nejaké čestné preklasenie, že som nepoberala iné príjmy, resp. nemala iné zamestnanie a neviem presne čo ešte to má obsahovať. Momentálne som na dohodu, a som študentka tak to tam asi preto treba. Neviete mi pomocť s týmto tlačivom? Ďakujem
    A načo ČP? Zákon to nevyžaduje. Podpíšeš žiadosť o vykonanie RZ, tam uvedeiš, označíš, že si nemala iné príjmy a finito.

    mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

    mzdarka renca
    Aneta Ivanová Pozri príspevok
    Dobrý deň,

    potrebovala by som k žiadosti k vykonaniu ročného zúčtovania nejaké čestné preklasenie, že som nepoberala iné príjmy, resp. nemala iné zamestnanie a neviem presne čo ešte to má obsahovať. Momentálne som na dohodu, a som študentka tak to tam asi preto treba. Neviete mi pomocť s týmto tlačivom? Ďakujem