Zavrieť

Porady

Dobrovolné materské pripoistenie

Potrebovala by som poradiť, ohľadne dobrovolného materského pripoistenia. Som absolútný laik, takže nejak po lopate . Nie som este tehotna, ale planujem. Prave dnes som sa dozvedela, ze ked sa pripoistim dobrovolne min. 270 dni u soc. poist. mozem dostavat 6 mesiacov max. 12 000,-Sk. Nie je mi však jasné to, viem že 6 mesiacov by som poberala 55 % materskú (som zamestanana nepretrzite uz niekolko rokov), ale tým pripoistením by som ziskala k tym 55 % plus 12 000 Sk ?
Alebo ak by mi niekto len tak odhadom vyratal resp uviedol na mojom pripade napr. moj prijem mesacny hruby je cca 27000,-Sk a priplacala by som si dobrovolne na materske pripoistenie kolko by mi tak vysla materska. mam uz v tom riadny chaos dakujem za radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tina23 je offline (nepripojený) tina23

    tina23