Zavrieť

Porady

Úplne od piky...

Ahojte, som úplný začiatočník a laik a vlastne neviem, kde začať. Mám na všetko ešte čas, ale nechcem sa naháňať na poslednú chvíľu. S manželom chceme teraz na jar začať stavať malý domček na dobrom mieste, v ktorom by sme chceli mať dole malú predajničku a hore v podkroví na prenájom priestory napr. kancelárske alebo trebárs kaderníctvo a pod. Ja som momentálne na predĺženej rodičovskej dovolenke, tak sa vo voľných chvíľach pokúšam pozisťovať čo a ako. Poradíte mi kam sa hnúť? Vďaka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Bielčo je offline (nepripojený) Bielčo

    Bielčo
    podobne rozmýšľam aj ja. neviem v akom meste to chceš robiť. záleží to od možností - pozemok, rozpočet, bud. záujem o nájomné priestory....

    sonikar je offline (nepripojený) sonikar

    sonikar
    Tak sme sa konečne pohli. Začali sme stavať.
    Do tej sro sa mi moc nechce. Asi som mala predstavu, že to bude jednoduchšie. Ale zatiaľ s tou stavbou je o zábavu postarané a moja predstava - dole pre mňa malá predajnička (pohrávam sa s myšlienkou na obuv ale i bižutérka) a hore prenájom priestorov - buď nejaké služby (kaderníctvo a pod., alebo kancelárie)...
    Takže ideme na to a keď to bude takmer hotové, budem mať jasnejšiu predstavu čo tam chcem mať a potom sa zas ozvem s prosbou o radu - čo ďalej, ako a s čím začať.