Zavrieť

Porady

Ukončenie PN

Dobrý deň, potrebovala by som poradiť ohľadom ukončenia PNky. Pracujem ako učiteľka MŠ, čiže som zamestnanec. Momentálne som od 23.4.2019 PN a predpokladám, že táto PNka bude trvať až do konca mesiaca Máj. Moja otázka znie, keďže 31.5.2019 padá na piatok, kedy sa mi z ekonomického hľadiska oplatí ukončiť PNku? K 31.5. 2019 alebo až 2.6.2019 (t.j. nedeľa). Veľmi pekne ďakujem za info, Daša
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    deisinka Ďakujem

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Vacsinou uz dnes socialna poistovna odmieta ukoncenie PN po vikende, ked bol posledny den mesiaca piatok.
    Vsetko ale zavisi od lekara ako PN ukonci. ak ju ukonci az v nedelu, treba, samozrejme, este aj cez vikend dodrziavat liecebny rezim.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    deisinka Ďakujem za info
    Mila123 Nikdy som ani muk o tom nepočula, nečítala....
    ivka70 Oficialne to ani nikde citat nebudes, to len revizni lekari vytykaju potom lekarom
    Mila123 pracujem 25 rokov ako účtovníčka (firma má 16 lekárov, sro ) , z toho 4 praktických lekárov pre dospelých, jedna gynekologička, nikto to nikdy nespomínal, že sú s tým problémy......, viem, že sa pýtajú, či pacienti pracujú aj S,N a sviatky....inak nie
    prekvapenie
      zbaliť

    olio je offline (nepripojený) olio

    olio