Zavrieť

Porady

DP student VS

Zdravím, nevedel by mi niekto poradiť, aké daňové priznanie mám podať, ak som študentka a pracovala som cez rok 2011 na dohodu o brigádnickej činnosti (brigády nemali nič spoločné s tou živnosťou)(príjem je nižší ako NCZD) a ešte k tomu mám založenú živnosť od mája 2011 ale z nej som nemala žiaden príjem ani výdaje. Na daňovom mi povedali ze mám podať DP FO-B, pretoze som živnostík a DP potrebuje ZP aby mi vedala vymerať odvody, či také nieco. Ale zasa na druhej strane som študentka a odvody za mňa platí štát. Vzhľadom na to, že má nárok na vrátenie dane neviem, ktoré prizananie mám podať, pretože kým nemala založenú zivnosť podávala som DP FO-A. Ďakujem veľmi pekne za radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    anuliatko Pozri príspevok