Zavrieť

Porady

Založenie klikačky

Dobrý,

mal by som záujem si založiť stránku ktorá je známa u nás pod názvom klikačka. Išlo by o PTC stránku - platba za klik. Užívatelia by klikali každý deň na reklamu a po dosiahnutí určitej sumy by si to mohli vyplatiť napríklad na Paypal alebo Alertpay. Za privedenie ľudí by dostávali určité % peňazí.

Ďalej by klikačka predávala reklamu na ktorú potom budú klikať títo užívatelia.

A chcem sa spýtať čo na to potrebujem...

som študent gymnázia.

príklad klikačky: ukazreklamu.cz
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    A ideálne, keby si túto otázku zadal do sekcie Internetové podnikanie, kde mnohí platia nemalé peniaze za internetovú reklamu. Potom prídu takí, ako ty a ich reklama sa míňa účinkom.... Lebo v mnohých reklamách platia za klik, ale z opačnej strany

    Vizdo je offline (nepripojený) Vizdo

    Vizdo
    v klikačkách sa neplatia obrovské sumy ako v iných systémov... u mňa by to bolo okolo $1-$2 za 1000 zobrazení (kliknutí)

    tu sa hlavne promotujú iné klikačky, affliate programy, eshopy, blogy, osobné stránky

    Economic je offline (nepripojený) Economic

    majiteľka spoločnosti a ekonómka spoločnosti ...viac Economic