Zavrieť

Porady

Môžem mať dve dohody o vykonaní práce u rôznych zamestnávateľov súčasne?

Dobrý deň, som študentka denného štúdia VŠ. U jedného zamestnávateľa som podpísala dohodu o vykonaní práce na dobu 1.7. - 31.8. 2014 mám tam napísaný pracovný čas 350 hodín ročne. Presne na toto isté obdobie by som chcela ešte jednu brigádu, a teda potrebujem podpísať ešte jednu dohodu o vykonaní práce. Je to možné spraviť? U prvého zamestnávateľa aj napriek dohode na dva mesiace, budem robiť iba prvý mesiac a u druhého zase opačne. Alebo mám u prvého zamestnávateľa podať výpoveď, keďže výpovedná lehota je 15 dní tak cca v polovici júla a s druhým sa dohodnúť iba na august? Poprípade, dá sa to nejako obísť? Ďakujem za odpoveď.
Naposledy upravil venusa915 : 12.06.14 at 15:34
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    venusa915Ale nie je tam teda zo zákona nejaká podmienka, že dokopy z oboch brigád nemôžem odrobiť viac ako 350 hodín ročne?b Teda ak u jedného zamestnávateľa odrobím za mesiac 200 hodín u druhého môžem odrobiť už iba 150.....?

    Limit je ale u jedného zamestnávateľa. takže môžeš smelo pracovať.

    kompozit je offline (nepripojený) kompozit

    kompozit
    Môžeš mať dohôd koľko chceš. Môžeš mať niekoľko pracovných pomerov súčasne.