Zavrieť

Porady

PNka a pracovný úraz

Ahojte vopred ďakujem,

mám taký dosť veľký problém v auguste som mala operáciu a bola som na PNke so 13sept som sa nechala vypísať do práce. Minulý týždeň 8okt. som mala pracovný úraz spôsobený 3osobou. Pracujem ako vodič. Mne povedali že mám vykĺbený kŕčny a hrudný stavec mam golier. Viete mi poradiť ako to mám riešiť ďalej chcela som ísť požiadať o kúpele po operácii, ale neviem či vôbec môžem ? Či mám doliečiť zas toto , či ako?
Naposledy upravil Abygeil : 15.10.14 at 14:00
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    Či si schopná absolvovať kúpele po operácii vzhľadom na neskorší úraz posúdi len tvoj ošetrujúci lekár.

    Abygeil je offline (nepripojený) Abygeil

    Abygeil
    len sa bojí čo zas bude a fakt neviem kedy by som dostala kúpele na kolko to nieje zo dna na deň operáciu som absolvovala už 3x nebola som ešte v kúpeloch nikdy a a to som na všetko sama. A nieto ani jedna robota je v nedohľadne ani do druhej to nejde. :-/

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    Napíš jasne o čo ti ide. V názve píšeš o PNke a v texte sa pýtaš na kúpele.

    Abygeil je offline (nepripojený) Abygeil

    Abygeil