Zavrieť

Porady

Nárok na dovolenku

Dobý deň,

prosím o súrnu pomoc.
Zamestnanec má nárok na 25 dní dovolenky za kalendárny rok.
K 30. aprílu skončí pracovný pomer. PN bol od 23.marca do 6.apríla.
Ako mu treba vypočítať nárok na dovolenku? Beriem ohľad aj na PN, vychádzam z počtu odpracovaných dní, alebo len 25 dní / 12 mesiacov* 4 mesiace? Som začiatočník a niekto by mi to mohol jednoducho vysvetliť?
Dopredu ďakujem.
Usporiadat
drobeceva drobeceva

drobeceva je offline (nepripojený) drobeceva

Ada13 Pozri príspevok
Dobý deň,

prosím o súrnu pomoc.
Zamestnanec má nárok na 25 dní dovolenky za kalendárny rok.
K 30. aprílu skončí pracovný pomer. PN bol od 23.marca do 6.apríla.
Ako mu treba vypočítať nárok na dovolenku? Beriem ohľad aj na PN, vychádzam z počtu odpracovaných dní, alebo len 25 dní / 12 mesiacov* 4 mesiace? Som začiatočník a niekto by mi to mohol jednoducho vysvetliť?
Dopredu ďakujem.
Nárok má na 8 dní-25/12*4
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Ada13 Pozri príspevok
Dobý deň,

prosím o súrnu pomoc.
Zamestnanec má nárok na 25 dní dovolenky za kalendárny rok.
K 30. aprílu skončí pracovný pomer. PN bol od 23.marca do 6.apríla.
Ako mu treba vypočítať nárok na dovolenku? Beriem ohľad aj na PN, vychádzam z počtu odpracovaných dní, alebo len 25 dní / 12 mesiacov* 4 mesiace? Som začiatočník a niekto by mi to mohol jednoducho vysvetliť?
Dopredu ďakujem.
Zamestnanec odpracoval 60 dní, preto má nárok na dovolenku za kal. rok. PN bola kratšia ako 100 dní, preto nemá vplyv na krátenie dovolenky. Má nárok na 4/12 ročného nároku.
0 0
Ada13 Ada13

Ada13 je offline (nepripojený) Ada13

Ďakujem
0 0
katka50 katka50

katka50 je offline (nepripojený) katka50

Nárok má na 8,5 dňa. 25/12x4 = 8,33, čo sa zaokrúhli na 8,5.
Pomôcka:
- do hodnoty 0,25 smerom dole - na celý deň
- nad 0,25 smerom hore na pol deň
- do 0,75 smerom dole na pol deň
- nad 0,75 smerom hore na celý deň
Naposledy upravil katka50 : 21.04.09 at 05:43
2 0
Ada13 Ada13