Zavrieť

Porady

Zdravotné poistenie

Dobrý deň,
chcel by som sa spýtať. Som študent na VŠ. Za rok 2008 som daňové priznanie podával ako samostatne zárobková osoba no daň som platiť nemusel. Z daňového priznania 2008 mi vyšlo pri ročnom zúčtovaní v Zdravotnej poisťovni 0 eur. No musel som predplácať 14,87 eur mesašne do nasledujúceho obdobia.Za rok 2009 som bol evidovaný ako samostatne zárobková osoba, ale daňové priznanie som nepodával, pretože môj príjem za rok 2009 nepresiahol 2000 eur. Mala by mi Zdravotná poisťovňa tieto preddavky vrátiť?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    človiečik Vladimír Ozimý
    parosvet Pozri príspevok
    Dobrý deň,
    chcel by som sa spýtať. Som študent na VŠ. Za rok 2008 som daňové priznanie podával ako samostatne zárobková osoba no daň som platiť nemusel. Z daňového priznania 2008 mi vyšlo pri ročnom zúčtovaní v Zdravotnej poisťovni 0 eur. No musel som predplácať 14,87 eur mesašne do nasledujúceho obdobia.Za rok 2009 som bol evidovaný ako samostatne zárobková osoba, ale daňové priznanie som nepodával, pretože môj príjem za rok 2009 nepresiahol 2000 eur. Mala by mi Zdravotná poisťovňa tieto preddavky vrátiť?
    ak ti nevyšiel vymeriavaci základ 206,60 na mesiac, potom je platiteľom zdravotného poistenia za teba štát a preddavky ti musí zdravotná poisťovňa vrátiť...