Zavrieť

Porady

preplatenie dovolenky

Pracujem ako učiteľka v MŠ. Mám zmluvu iba do 30. 6. 2010. CHcem sa opýtať ako sa potom rieši nevyčerpaná dovolenka. Prepláca sa v plnej výške platu alebo je to nejako percentuálne krátené. Zostane mi 17 dní a keďže mi končí zmluva a nemám si ju ako vyčerpať. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jacekova je offline (nepripojený) jacekova

    účtovník telom i dušou jacekova
    pri ukončení pracovného pomeru ti zamestnávateľ MUSÍ preplatiť nevyčerpanú dovolenku.

    ak si mala nárok na 20 dní, tak k 30.6.2010 máš nárok na 10dní
    ak si mala nárok na 25 dní, tak k 30.6.2010 máš nárok na 12,5dňa

    (samozrejme treba odrátať vyčerpanú dovolenku)

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    biosenka Pozri príspevok
    Jasné, že ovládajú, tým som chcela povedať, že ja neovládam, preto sme chodím :-)
    Nemala som žiadnu minuloročnú dovolenku. Od januára do júna som mala 22,5 dňa (9 týždňov za rok), zostalo mi 21 tak 21 som mala zaplatených.
    v prísp. č. 2 je počítaná dovolenka zo 4, resp. 5 kal. týždňov.

    Pri 9 kal. týždňoch je tvoj výpočet správny.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    zuzulik47 Pozri príspevok