Zavrieť

Porady

Zivnost - kam a v akom poradi?

Zdravim vsetkych. Uz som si citala viacere prispevky v tejto porade, ale nejak som nebola schopna najst jasnu odpoved na moju otazku, a ma vo vsetkom pekny chaos. Moja otazka znie:

Som studentka na sukr. vysokej skole a idem si vybavit zivnost. Kam a v akom poradi mam ist a co k tomu potrebujem, prip aj ake su poplatky? (najprv vypis z registra, najomnu zmluvu na priestor kde budem podnikat....) Tiez by som privitala, keby ste uprsenili kde sa ktore budovy nachadzaju. Byvam na dlhych dieloch, priestory budem mat v starom meste...takze neviem kam tu zivnost ist vybavit. (niekto hovori tak niekto inak)
Ale hlavne by ma zaujimalo, prihlasovanie na uradoch a pod.
Co sa tyka podnikania, nebudem mat ziadnych stalich zamestnacov, iba nahodnych brigadnikov (hostesky a tak). Aku pracovnu zmluvu mam s nimi uzavriet? a budem musiet nieco za nich odvadzat a nahlasovat ich niekam?
Som rada ze som sa dostala na tuto stranku, lebo uz dlho som hladala vselikde informacie a mala som z toho iba chaos. tak dufam, ze tu ziskam presny postup. Dakujem Vam vsetkym moc moc moc.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    rado.weber je offline (nepripojený) rado.weber

    rado.weber
    no registracia na zivnostenskom urade, a nezabudni navstivit aj danovy urad, kde ti vystavia dico.

    a potom zdravotna poistovna