Nikdy som si nedovolila pýtať sa účtovníkov, ktorí robia účto na živnosť, koľko a podľa čoho si účtujú, ale tu sa mi to zdá dosť anonymné a určite to bude zaujímať veľa živnostníkov. Ja mám pevnú sadzbu len na spracovanie miezd /200.- Sk za zamestnanca/, pri účtovníctve je to individuálne. Nemám žiadnych zamestnancov, roboty vyše hlavy /samozrejme aj cez víkendy/ a teraz, keď ide začiatok roka, chcela by som si urobiť poriadok na vlastnom stole. Najviac by mi vyhovovalo asi účtovný doklad x pevná sadzba, ale neviem si to v praxi predstaviť, keď napr. faktúru za október im vystavujem 31.10. a doklady mi vlastne prinesú až v priebehu novembra. Možno z viacerých názorov by sa dal urobiť určitý prehľad. Neviem či ma táto téma zakope pod čiernu zem alebo sa otvorí bohatá diskusia.