Zavrieť

Porady

Paušálna daň

Dobrý podvečer, nie som zrovna odborník, tak sa pýtam:

Existuje pre jednoduché účtovníctvo pre rok 2005 ešte paušálna daň?

Ďakujem

M.
Usporiadat
STRELEC STRELEC

STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

Nie




.
0 0
Lubica3 Lubica3

Lubica3 je offline (nepripojený) Lubica3

Ak nie si odborník, možno si myslela paušálne výdavky, tie existujú 25% + poistné do fondov. Ale paušálna daň ako taká už nie.
0 0
STRELEC STRELEC

STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

Lubica3
Ak nie si odborník, možno si myslela paušálne výdavky, tie existujú 25% + poistné do fondov. Ale paušálna daň ako taká už nie.
Takže ale skúsim širšie:
Náklady uplatnené vo výške 25% z príjmov (resp. 60% za príjmov u remeselných živností uvádzaných v prílohe č. 1 živnozákona). Mimo uvádzané % sú "nákladovou položkou" aj uhradené odvody do fondov (soc.,zdrav.). Takto sa zistí tzv. hrubý základ dane.
0 0
monika-s monika-s

monika-s je offline (nepripojený) monika-s

Ďakujem pekne za vyčerpávajúce odpovede. Ja som sa totiž touto "paušálnou problematikou" nikdy nezaoberala )
0 0
STRELEC STRELEC

STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

STRELEC
Nie




.
Táto odpoveď ma až tak nevyčerpala. Ale ozaj to možno bolo moc strohé. Prepáč, ak vadilo. Ahoj.
0 0
Adra Adra

Adra je offline (nepripojený) Adra

Zdravím, chcela by som sa opýtať, čo sú to vlastne paušálne výdavky? Percentá u jednotlivých živností poznám, avšak čo všetko do toho spadá?
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

Tuto moznost vyuzivaju hlavne ti, ktori nemaju preukazatelne naklady, tj ze nemaju blocky, ktore si mozu dat do nakladov. Tak maju aspon takuto moznost, ze si uplatnia bez preukazania nakladov aspon tieto percenta z vysky svojich prijmov. Samozrejme este su tam podmienky, a jedna z nich je, ze ten kto vyuziva tuto moznost nesmie byt platca dph.
0 0
Manual Manual

Manual je offline (nepripojený) Manual

Adra