Zavrieť

Porady

Zmluvné udalosť - postih

Milí poraďáci. Chcela by som sa s Vami podeliť o jeden skúsenosť s poisťovňou.
V máji manžel kúpil staršiu dodávku a zaplatil zmluvné poistenie u jednej nemenovanej poisťovni. Bohužiaľ asi po 3 týždňoch mal menšiu poistnú udalosť - pri cúvaní trošku naťukol Fabiu. Keďže mal priloženú kartičku s kontaktným tel. číslom ihneď informoval poisťovnu, kde nahlásil všetky svoje údaje a údaje poškodeného. Dostal inštrukcie čo má robiť, že prídu ohodnotiť škodu a pracovníčka ho ubezpečila, že škodová udalosť bude na základe telefonického oznámenia riadne zaevidovaná.
Asi po mesiaci prišlo oznámenie o poistnom plnení vo výške 22 000Sk ! a že vec je vybavená. Aké bolo prekvapenie ked za pár dní prišlo ďaľšie oznámenie, že tuto sumu musí manžel uhradiť sám, pretože nepodal písomné oznámenie poisťovni do 15 dní!!! Je to pravda, že "neznalosť zákona neospravedlňuje" a za 20 rokov šoférovania to bola prvá poistná udalosť a že vlastne dôveroval pracovníčke a presne sa riadil podľa jej inštrukcií. Svedkom je aj poškodený, ktorý to potvrdil. Zdá sa mi to hrozne nefér, že poistky sme celé roky platili, nemali sme za tie roky žiadnu poist. udalost a poisťovňa sa postavila k tejto záležitosti tak, ako som napísala. Tak sa Vás pýtam, neexistuje nejaká inštitúcia kde by sme se mohli ešte odvolať ? V poisťovni nám znížili postih na 13 000 Sk, ale tak sa mi to zdá neprimeraný postih...
Naposledy upravil Dank : 19.11.05 at 11:47
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    renča1 je offline (nepripojený) renča1

    :-D renča1
    To je teda svinstvo!!!!!!! Dotyčný pracovník z poisťovní, ktorý prebral vaše oznámenie o spôsobení škody Vás mal oboznámiť s tým, že to treba aj písomne oznámiť. Vinu by som dala odbornej pracovníčke. Skúsim Vám zistiť , ako ďalej pokračovať , v tejto oblasti mám známych. Potom sa ozvem cez súkr.správy.

    bepo je offline (nepripojený) bepo

    bepo
    Nielen cez ss ale aj sem to môžeš dať,netuším ako sa dá z tohto vykľučkovať lebo poistovni treba všetko hlásiť písomne a ak sa neohlási poistná udalosť tak si poistovna refunduje náklady.Všetky hovory s call centrom sa nahrávajú ale napriek tomu napr výpoveď treba dať písomne a nie ústne,takisto nahlásenie poistnej udalosti.

    Zmluvné udalosť - postih

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.