Zavrieť

Porady

VYHLÁSENIE na zdanenie príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti

Dobry den, poprosim o radu s takouto vecou. Precitala som uz nejake rady, ale stale v tom nemam jasno.
Som studentka, pracujem na Dohodu o brig. praci studenta.
Od 10/2009 som mala 2 zamestnavatelov, pricom u 1. som zacala skor a tam mi dan nestrhavali ( cize som si UPLATNILA(???) nezdaniteľnú časť základu dane, ano?) U 2. zamestnavatela mi dan strhavali.
30.6.2010 som skoncila u 2. zamestnavatela.
31.10.2010 som skoncila aj u 1. zamestnavatela.

1.11.2010 som zasa zacala pracovat u 2. zamestnavatela . Mozem si teda uplatnit teraz od 1.11.2010 nezdanitelnu cast, aby mi teda dan nestrhavali, kedze uz mam len jedneho zamestnavatela??
Alebo sa to da zmenit az v novom roku?

Dakujem za pomoc.

Pekny den.

Tamara
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

    Timka1
    tamarka711 Pozri príspevok
    Dobry den, poprosim o radu s takouto vecou. Precitala som uz nejake rady, ale stale v tom nemam jasno.
    Som studentka, pracujem na Dohodu o brig. praci studenta.
    Od 10/2009 som mala 2 zamestnavatelov, pricom u 1. som zacala skor a tam mi dan nestrhavali ( cize som si UPLATNILA(???) nezdaniteľnú časť základu dane, ano?) U 2. zamestnavatela mi dan strhavali.
    30.6.2010 som skoncila u 2. zamestnavatela.