Zavrieť

Porady

Reklamácia

Ahoj poraďáci,
pred dvoma týždňami som si kúpila cez internetový obchod sadu hrncov pre indukčnú varnú dosku...obdržala som ju v poriadku a keď som varila v jednom z týchto hrncov, tak sa mi zvnútra urobila puklina o veľkosti orecha a zvonku to bola taká istá veľká preliačenina smerom dovnútra. Z toho dôvodu som mailom kontaktovala predajcu (poslala som aj foto), kde som mu oznámila, čo sa s hrncom stalo. Ten mi odpísal, že nemám právo na reklamáciu, lebo som si mala tovar skontrolovať pri preberaní (pokiaľ bol hrniec poškodený hneď na začiatku) alebo mi musel spadnúť na zem, pretože nie je možné, aby sa poškodil pri varení, lebo hrnce majú Európsky certifikát kvality. Že si ho mám teda dať preskúmať nejakej štátnej skúšobni a že keď nebudem mať pravdu ja, (tvrdím, že ide o výrobnú vadu), tak budem musieť skúšobni zaplatiť 250 € poplatok.
V prvom rade sa chcem opýtať, či nevie niekto z vás link na štátnu skúšobňu (hľadala som to na nete a nie a nie nájsť), aby som sa s nimi mohla skontaktovať. Privítam aj vaše návrhy, postrehy a skúsenosti s podobným problémom ako mám ja. Mám plán,ako budem postupovať,lebo sa rozhodne nedám odbiť, ale ten link na skúšobňu by sa mi veľmi zišiel.
Vopred vďaka za vaše reakcie a pekný dníček želá emilly
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    emilia18 Pozri príspevok
    Ahoj poraďáci,
    pred dvoma týždňami som si kúpila cez internetový obchod sadu hrncov pre indukčnú varnú dosku...obdržala som ju v poriadku a keď som varila v jednom z týchto hrncov, tak sa mi zvnútra urobila puklina o veľkosti orecha a zvonku to bola taká istá veľká preliačenina smerom dovnútra. Z toho dôvodu som mailom kontaktovala predajcu (poslala som aj foto), kde som mu oznámila, čo sa s hrncom stalo. Ten mi odpísal, že nemám právo na reklamáciu, lebo som si mala tovar skontrolovať pri preberaní (pokiaľ bol hrniec poškodený hneď na začiatku) alebo mi musel spadnúť na zem, pretože nie je možné, aby sa poškodil pri varení, lebo hrnce majú Európsky certifikát kvality. Že si ho mám teda dať preskúmať nejakej štátnej skúšobni a že keď nebudem mať pravdu ja, (tvrdím, že ide o výrobnú vadu), tak budem musieť skúšobni zaplatiť 250 € poplatok.
    V prvom rade sa chcem opýtať, či nevie niekto z vás link na štátnu skúšobňu (hľadala som to na nete a nie a nie nájsť), aby som sa s nimi mohla skontaktovať. Privítam aj vaše návrhy, postrehy a skúsenosti s podobným problémom ako mám ja. Mám plán,ako budem postupovať,lebo sa rozhodne nedám odbiť, ale ten link na skúšobňu by sa mi veľmi zišiel.
    Vopred vďaka za vaše reakcie a pekný dníček želá emilly
    Len sa nedaj odbit, hrnce pekne zabal a posli predavajucemu.

    Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
    viac citaj tu : http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9

    Musi reklamaciu vybavit do 30dni,ak zamietne,musi ti zdovodnit preco... potom konaj dalej...
    Namiesto skusobne si radsej vygugli kontakt na SOI...a pisomne ich poinformuj,ako "ten a ten" predajca vybavuje reklamacie

    Neviem,preco si riesila reklamaciu telefonicky, ci fotkami

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.