Zavrieť

Porady

Daňové priznanie

Zdravím, mám taký problém: som študentkou vysokej školy denného štúdia a popritom pracujem v herni na dohodu o brigádnickej práci študentov. Minulý rok som celý pracovala a teraz mi šéf poslal Potvrdenie o príjmoch FO zo závislej činnosti... Lenže na tom výpise mám inú sumu ako by som mala mať, resp. väčšiu (viac ako 3000e) pričom podľa dohody by tam mala byť suma iba 2070e. Môžem mať z toho nejaké problémy?
A ešte mám jednu otázku: Započítava sa sociálne štipendium (ktoré dostáva študent zo školy) do príjmov v daňovom priznaní?
Za rady vám vopred ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    Jankaaa23 Pozri príspevok
    Zdravím, mám taký problém: som študentkou vysokej školy denného štúdia a popritom pracujem v herni na dohodu o brigádnickej práci študentov. Minulý rok som celý pracovala a teraz mi šéf poslal Potvrdenie o príjmoch FO zo závislej činnosti... Lenže na tom výpise mám inú sumu ako by som mala mať, resp. väčšiu (viac ako 3000e) pričom podľa dohody by tam mala byť suma iba 2070e. Môžem mať z toho nejaké problémy?
    A ešte mám jednu otázku: Započítava sa sociálne štipendium (ktoré dostáva študent zo školy) do príjmov v daňovom priznaní?
    Za rady vám vopred ďakujem.