Zavrieť

Porady

Danove priznanie student, typ A.

Prosim vas, potreboval by som pomoct s danovym priznanim. Som student a vyplnam priznanie typ A. Robim to cez eDane (snad to funguje ako ma) a nejako sa z toho neviem vysomarit. Najde sa niekto ochotny poradit?

Uhrn zuct. a vyplatenych prijmov 7619,15.
Poistne 0.
Uhrn preddavkov na dan 1453.

R 36= 7619,15.
R. 37= 4025,70 kedze zaklad dane nemam vyssi ako 15k euro.
R. 38-42 nevyplnam.
R. 43 opat 4025,7.

R. 44= 3593.45 a na R. 45= 682.75 (nevratna dan???) Pocitam to dobre?

R 45a az 53 nevyplnam.

R 54, 56 budu 682.75.
R 62= 1453.
R 64= 0.
R 65= 770.25 (to je vlastne dan ktoru mi vratia)


Oddiely VII az XI? potom nevyplnam.

V oddiely XII? si poziadam o vratenie danoveho preplatku ano?




DAKUJEM ZA ODPOVEDE, snad som to nejako zvladnem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    babi2 je offline (nepripojený) babi2

    babi2
    matoe Pozri príspevok
    Prosim vas, potreboval by som pomoct s danovym priznanim. Som student a vyplnam priznanie typ A. Robim to cez eDane (snad to funguje ako ma) a nejako sa z toho neviem vysomarit. Najde sa niekto ochotny poradit?

    Uhrn zuct. a vyplatenych prijmov 7619,15.
    Poistne 0.
    Uhrn preddavkov na dan 1453.

    R 36= 7619,15. aj v r.32 a 34 je táto suma
    R. 37= 4025,70 kedze zaklad dane nemam vyssi ako 15k euro.
    R. 38-42 nevyplnam.