Zavrieť

Porady

Vyplyvajuce povinnosti DP a RZZP -student/SZČO

Dobry den,
chcela by som sa spytat ake povinnosti mi vyplyvaju zo zakona pri podavani tychto dvoch tlaciv. Som studentkou denneho studia - teda poistenec statu. Od augusta 2010 som vsak zacala pracovat ako SZČO samozrejme popri studiu a pracovala som az do konca roka. Moj prijem so szčo bol okolo cca 1000 €. Zaciatkom roka som vsak brigadovala od januara az do maja kde moj prijem spolu bol tiez cca 1000 €. Potom som v lete brigadovala v inej firme a aby som nemala doma malo tych tlaciv tak som brigadovala aj mesiac november december zase v inej firme.
Hlavnym problemom je ze by som si chcela uplatnit dan, ktora mi bola strhnuta v lete z brigady a neviem ci mam vyplnat tlacivo B, kde priznam prijmy so szčo, ktore nepresiahli sumu 2012,85 € alebo staci, ak vyplnim tlacivo A, dodam k nemu vsetky 3 zuctovania z brigad a narokujem si zrazenu dan.

Zaroven ma trapi este jedna vec, ci ako student-poistenec statu a zaroven szčo podla vysky mojho prijmu, ktora za rok bola vyssia ako 2500 € som povinna podavat RZZP.

Vopred dakujem za kazdu jednu odpoved
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

    Mama troch dospelých detí DanielaSL
    5sashy Pozri príspevok
    Dobry den,