Lenny141 Dobry den , potrebovala by som poradit ako postupovat pri reklamacii..v predajni mi nevybavili reklamaciu, vraj je to mechanicke poskodenie, s cim nesuhlasim, jedna sa o cizmy, ktore som nosila 4 mesiace a pri spicke sa predrala koza..boli to drahe cizmy a neviem ako postupovat..mam to prebrat, ale neprebrat???.. s tym ze nesuhlasim..ako dalej?? poradte prosim...vopred dakujem
L.
Ak ti predajca reklamáciu neuznal, musíš obuv poslať (na svoje náklady) na posúdenie do akreditovanej skúšobne
# SKTC-111 Skúšobňa gumených pásov, tesnení z gumokovu, duší a plášťov:
VIPOTEST, s. r. o., T. Vansovej 1054/45, 020 32 Púchov. Kože a kožené výrobky skúša
prevádzka v Partizánskom: Gen. Svobodu 1069/4, 958 01
Partizánske.
V prípade, že sa potvrdí výrobná vada výrobku, predajca je povinný okrem ceny tovaru preplatiť aj náklady na skúšobňu.