Zavrieť

Porady

reklamacia

Dobry den , potrebovala by som poradit ako postupovat pri reklamacii..v predajni mi nevybavili reklamaciu, vraj je to mechanicke poskodenie, s cim nesuhlasim, jedna sa o cizmy, ktore som nosila 4 mesiace a pri spicke sa predrala koza..boli to drahe cizmy a neviem ako postupovat..mam to prebrat, ale neprebrat???.. s tym ze nesuhlasim..ako dalej?? poradte prosim...vopred dakujem

L.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    peterkos2 je offline (nepripojený) peterkos2

    peterkos2
    Ja som si pred pár rokmi kupoval zimnú pracovnú obuv.Celkom sa mi tie topánky pozdávali,vyskúšal som,kúpil som.Lenže na driuhý deň pri obúvaní pozerám-vady na podrážke-evidentne zle odliate.Zobral som topánky a išiel reklamovať.Pani mi povedala,že to je nosením,pritom bolo vidieť,že neboli nosené.Že mi ich nevymení.Že už mala takéto problémy,uznala to a šéfka ju za to sprdla. To ma vytočilo a vytiahol som mobil,že zavolám SOI.No to keď počula,hneď sa všetko zmenilo,volala šéfke a topánky mi vymenila.Takže keď si myslíš,že to je nie tvoja vina,tak sa za to bi!!!!

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Lenny141 Pozri príspevok
    Dobry den , potrebovala by som poradit ako postupovat pri reklamacii..v predajni mi nevybavili reklamaciu, vraj je to mechanicke poskodenie, s cim nesuhlasim, jedna sa o cizmy, ktore som nosila 4 mesiace a pri spicke sa predrala koza..boli to drahe cizmy a neviem ako postupovat..mam to prebrat, ale neprebrat???.. s tym ze nesuhlasim..ako dalej?? poradte prosim...vopred dakujem

    L.
    Ak ti predajca reklamáciu neuznal, musíš obuv poslať (na svoje náklady) na posúdenie do akreditovanej skúšobne


    # SKTC-111 Skúšobňa gumených pásov, tesnení z gumokovu, duší a plášťov: VIPOTEST, s. r. o., T. Vansovej 1054/45, 020 32 Púchov. Kože a kožené výrobky skúša prevádzka v Partizánskom: Gen. Svobodu 1069/4, 958 01 Partizánske.

    V prípade, že sa potvrdí výrobná vada výrobku, predajca je povinný okrem ceny tovaru preplatiť aj náklady na skúšobňu.
    Naposledy upravil veronikasad : 17.04.11 at 19:06

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    daj do na SOI alebo na lampáreň...........
    od nich pýtaj písomné stanovisko, samozrejme.

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    Nedaj sa len tak .....predavačka nie je osoba kompetentná na posúdenie závady.......určite si pýtaj od nich stanovisko......a držím palce....
    Tri krát som reklamovala gaučovú súpravu,ktorá mi bola zamietnutá. Poťah sa vlní a je nažmolkavená. Odpoveď mi prišla taká že mi ten poťah vymenia,ale si musím zato zaplatiť. Ked sme ju kupovali v Decodom nik nás nato neupozornil - ako mám teda postupovať.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.