Zavrieť

Porady

Cena za poter na m2

Robíme rkonštrukciu jedného staršieho objektu. Som v stavebníctve dosť veľkých laik, priznávam. Objekt má 320 m2 a bude slúžiť aj na bývanie aj na spoločenské akcie. momentálne riešim poter v hrúbke 6 cm. Od jednej firmy mám ponuku 15€ za m2...v tejto cene je všetko - beton zo vzdialenosti približne 40km, domiešavače, čerpadlá či ako sa to volá, čo dostane beton do vzdialenosti napr 15m, prácu na vyrovnanie poteru, vibračná lata...jednoducho komplet všetko - materiál práca. chcem sa vás opýtať, ak mi nikto vie poradiť, či je to dobrá cena 15€ za všetko na poter, lebo som v tomto naozaj laik a absolútne netuším, či je to dobrá cena. veľmi pekne ďakujem za pomoc a radu. pekný večer vám.
Naposledy upravil arizona : 26.06.11 at 19:22
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona


    Nezakladaj duplicity. Temy som ti zlucila a nazov temy upravila, aby zodpovedal obsahu prispevku.

    na precitanie
    http://www.porada.sk/t2886-etiketa-porady.html

    mendo933 je offline (nepripojený) mendo933

    mendo933
    Ak sa jedna o betonovi poter tak je to strasne premrstena cena.Za tu cenu je mozne uz zohnat anhydridovy poter na komplet.