Zavrieť

Porady

Ako vyriešiť problem s nenačítaním CD DVD ROMky

Ak kliknem na "Tento počítač" vôbec mi neukazuje, akoby ani neexistovala CD DVD Romka. Káble sú zapojené správne, keď vložím Cd tak mechanika mi ju roztočí - zablika, svieti a zhasne. PC mi oznamuje, že PC má aktuálny ovladač. Spravca mi ukazuje žltý trojuholník. Skúšal som hladať riešenie aj v registri-známy mi poradil postup, no nepomohlo a teraz je na dovolenke :-(. Ak by som chcel preinštalovať PC tak sa mi nedá, lebo mám nedostatok pamäte. Predpokladam, že asi je potrebné niečo poriešiť v biose,ale som v tomto laik. vie poradit niekto presny postup? Náhradnú dvd romku nemam.

Dakujem dopredu vsetkym za ich cas
Naposledy upravil minonka1980 : 30.07.11 at 15:48
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft