Zavrieť

Porady

Prekládka internetu - oooooooobrovský problém....

Pekný den,
potrebovala by som poradit aj od iných ludí, nezainteresovaných, ktorých sa problém netýka, ako by ste vy riešili tento problém. Ide o prekládku internetovej linky cez jednu spolocnost, ktorá poskytuje DSL pripojenie. Prvý raz sme tam volali 27.11. co nám povedal jeden pracovník, že nemáme podávat ešte žiadost, kedže stahovat sa máme až 15-teho, lebo bude prekládka zrealizovaná do dvoch týždnov. Tak sme pockali, 16.12. sme im zaslali všetky podklady a kedže sa nám nikto neozýval, že ci to vôbec prišlo alebo co s tým je, tak sme im po vianociach zavolali... Vtedy nám povedali, že máme ešte pockat, prekládka bude trvat dlhšie, ale že obdobie, ktoré sme nevyužívali internet nám zohladnia v nasledujúcej faktúre. Tak sme cakali dalej....
Potom, 7.1. nás kontaktovali z telekomunik. firmy, ktorá nám mala preložit kábel, len sa spýtali o akú adresu konkrétne ide a zložili telefon. Tak sme teda na druhý den zavolali do firmy, cez ktorú net máme, že co s tým je. To nám zdvihol další clovek, co nám povedal, že tá druhá spolocnost má 22 dní na to, aby sa vyjadrila k prekládke a ci cerpáme alebo necerpáme internet, platit ho budeme.... Tu ma to už zacínalo hnevat. Tak som si poslala do spolocnosti mail. Po troch dnoch mi dorazila odpoved, že mám vydržat, kým nám spravia prekládku a potom môžem podat reklamáciu... Tak sme cakali. Až do utorka 20.1. to sme volali opät. A vtedy z drahých pracovníkov spolocnosti vypadlo, že druhá spolocnost im dala avízo, že sa prekládka urobit nedá a teda si môžeme vybrat, ci si net necháme na bývalej adrese, alebo odstúpime od zmluvy a zaplatíme 10 tis. korún pokutu... To ma nahnevalo, tak som im písala opät mail... Na ten mi došla odpoved dnes, po dvoch dnoch...
Faktom ale ostáva, že pri zriadovaní sme sa pýtali na túto prekládku a povedali, že to nebude problém. Dnes som volala do tej druhej spolocnosti, co má tahat kábel a tí tvrdia, že sa to tam natiahnut dá...
Spolocnost, od ktorej net máme, tvrdí, že nám chýba MTS - dobre chápem, že myslia stlp???
Ako máme postupovat dalej??? Ja už strácam trpezlivost....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    VeronikaT Pozri príspevok
    Pekný den,
    potrebovala by som poradit aj od iných ludí, nezainteresovaných, ktorých sa problém netýka, ako by ste vy riešili tento problém. Ide o prekládku internetovej linky cez jednu spolocnost, ktorá poskytuje DSL pripojenie. Prvý raz sme tam volali 27.11. co nám povedal jeden pracovník, že nemáme podávat ešte žiadost, kedže stahovat sa máme až 15-teho, lebo bude prekládka zrealizovaná do dvoch týždnov. Tak sme pockali, 16.12. sme im zaslali všetky podklady a kedže sa nám nikto neozýval, že ci to vôbec prišlo alebo co s tým je, tak sme im po vianociach zavolali... Vtedy nám povedali, že máme ešte pockat, prekládka bude trvat dlhšie, ale že obdobie, ktoré sme nevyužívali internet nám zohladnia v nasledujúcej faktúre. Tak sme cakali dalej....
    Potom, 7.1. nás kontaktovali z telekomunik. firmy, ktorá nám mala preložit kábel, len sa spýtali o akú adresu konkrétne ide a zložili telefon. Tak sme teda na druhý den zavolali do firmy, cez ktorú net máme, že co s tým je. To nám zdvihol další clovek, co nám povedal, že tá druhá spolocnost má 22 dní na to, aby sa vyjadrila k prekládke a ci cerpáme alebo necerpáme internet, platit ho budeme.... Tu ma to už zacínalo hnevat. Tak som si poslala do spolocnosti mail. Po troch dnoch mi dorazila odpoved, že mám vydržat, kým nám spravia prekládku a potom môžem podat reklamáciu... Tak sme cakali. Až do utorka 20.1. to sme volali opät. A vtedy z drahých pracovníkov spolocnosti vypadlo, že druhá spolocnost im dala avízo, že sa prekládka urobit nedá a teda si môžeme vybrat, ci si net necháme na bývalej adrese, alebo odstúpime od zmluvy a zaplatíme 10 tis. korún pokutu... To ma nahnevalo, tak som im písala opät mail... Na ten mi došla odpoved dnes, po dvoch dnoch...
    Faktom ale ostáva, že pri zriadovaní sme sa pýtali na túto prekládku a povedali, že to nebude problém. Dnes som volala do tej druhej spolocnosti, co má tahat kábel a tí tvrdia, že sa to tam natiahnut dá...
    Spolocnost, od ktorej net máme, tvrdí, že nám chýba MTS - dobre chápem, že myslia stlp???
    Ako máme postupovat dalej??? Ja už strácam trpezlivost....
    Ak som dobre pochopil ide asi o T-C.. Mal som rovnaký problém. Keď som si objednával DSL s viazanosťou 24 mesiacov, už som vedel, že firma sa bude sťahovať skôr ako vyprší termín 24 mesiacov. Tak pri objednávke som sa pýtal, či na novú adresu je problém urobiť prekládku linky. Odpoveď znela, že nie je problém, nakoľko tá oblasť je pokrytá s DSL.

    Tak pred presťahovaním som požiadal o prekládku. Nakoniec vysvitlo, že by bolo potrebné osadiť 3 stlpy nato aby mohli zapojiť DSL. To sa im samozrejme nechcelo. Samozrejme dali na výber ponechať na pôvodnej adrese prípojku, alebo odstúpiť od zmluvy s 10 tisícovou pokutou. Tak to už nie. Podal som reklamáciu, že ja mám záujem o ich služby naďalej, len oni nevedia dodžať zmluvné podmienky (teda prípojku). Tahalo sa to 2 mesiace, kým reklamáciu uznali a sami odstúpili od zmluvy.

    Podotýkam, že počas tých 2 mesiacov, čo som nemal prekládku platil mesačne paušál. Nakoľko T-C.. keď máš nedoplatky tak sa s tebou baviť nebude. Ale pri ukončení reklamácie (odstúpenie od zmluvy z ich strany) som dostal späť paušál za tie 2 mesiace.

    Toľko moje story s DSL a T-C..

    Prekládka internetu - oooooooobrovský problém....

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.