Zavrieť

Porady

ERP a úhradu faktúry vodičovi

Uvádzam príklad z praxe, ktrorý neviem ako budeme od 1.1.2012 riešiť. Ide o to, že zákazník si u nás objedná tovar (například chladničku), my mu vystavíme faktúru a tovar mu vezieme až priamo do domu, kde by nám mal na mieste pri prebratí zaplatiť v hotohovosti. V súčasnosti to riešime tak, že naši vodiči na mieste vystavia príjmové doklady-úhradu faktúry. Ako to máme robiť po novom roku. Podľa zákona je predajnym miestom miesto, kde sa prijíma tržba. Chápem to správne, že teda já budem musieť vybaviť všetkých našich vodičov registračnýma kasama, aby mohli inkasovať za úhrady faktúr od klientov? Lebo bude stačiť, ak klientovi vystaví ručný PPD a až mi fyzicky dovezie peniaze do firmy, tak až potom úhradu nablokujem na kasu. Nebude mať potom moj klient problém s tým, že nemá doklad z ERP? Možná by som mohla dopredu vystaviť vodičom doklady z ERP na úhrady faktúr, ale v praxi sa často stáva, že zákazníka nezastihnú, alebo zrovna nemá toľko peňazí. Alebo sa vodiči vracajú až v noci, kedy už je urobená uzávierka kasy. V tom prípade by im nesadla tržba. Moc moc prosím radu, ako toto máme riešiť.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    ERP a úhradu faktúry vodičovi

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.