mohli by ste mi este poradit v nasledovnych "problemoch"? :
1. mam zamestnanych 3 ludi od 1.2.2006. na fakturu som nakupil hore spominane jedlo, dorazilo k nam 13.2.2006...od toho dna maju zamestnanci + ja ako SZCO jedlo fyzicky poskytovane. mam za tie predchadzajuce pracovne dni zamestnancom spatne jedla vydat?
2. medzicasom sme kvoli nespokojnosti zmluvu o poskytovanii jedal s danou firmou zrusili a chceme prejst na gastro listky. ako sa "gastrace" vlastne prideluju? za mesiac dozadu alebo mesiac dopredu? vydavaju sa listky spolu s vyplatou alebo ako?
priklad - prijmem zamestnanca 1.2, vyplatu dostava 15.3 a vtedy mu dam gastrace za februar? to by ale nemal cely februar co "jest"....prosim mohli by ste ma uviest v tomto do praxe?
3. kedze gastrolistky este len budem objednavat, mozem objednat teraz gastrolistky na cely rok pre seba ako SZCO a pridelit si ich spatne aj za januar?
ach....