Zavrieť

Porady

študent, daň

Dobrý večer
Som študent a počas roku 2011 som pracoval na dohodu ... ako študent mam nárok na vrátenie dane, ako mam postupovať ? potrebujem k tomu výplatne pásky ? (lebo tie neviem kam som dal) ... ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    1 /choď k bývalému zamestnávateľovi a požiadaj o RZD.....
    2/ alebo ti vydá potvrdenie o zdan. mzde za rok 2011 a podaj si DP FO typ A (vyplnené tlačivo zanes na príslušný DÚ)

    tomko067 je offline (nepripojený) tomko067

    tomko067
    a keď som tam pracoval aj v roku 2010 a som si nepožiadal o vrátenie dane to môžem ešte urobiť aj teraz ?

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    tomko067 Pozri príspevok
    a keď som tam pracoval aj v roku 2010 a som si nepožiadal o vrátenie dane to môžem ešte urobiť aj teraz ?
    za rok 2010 si mal podať DP najneskôr do 31 3 2011, sankcia za nepodané, resp. neskoro podané by mala byť starých 1000Sk (33.20 €)...pozri si do potvrdenia, koľko si zaplatil v preddavkoch, či sa ti to vôbec oplatí.......

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    up4anything Pozri príspevok
    a z roku 2010 asi tazko
    dá sa požiadať aj z roku 2010 ale sú tam sankcie.....(v daňovom poriadku)

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad