[QUOTE=JSJP;1977367]Ahojte,
FO SZČO nemá žiadnych zamestnancov, nakupuje si stravné lístky pre seba. 29.12.2011 si zakúpil stravné lístky na rok 2012. Môžeme dať nákup týchto stravných lístkov do nákladov roku 2011 a vo výkaze o majetku a závazkoch to uviesť ako cenina. Alebo nákup takýchto lístkov máme účtovať ako nedaňový výdavok rok 2011 ale do výkazu a majetku a závazkoch by sme to uviedli ako ceniny. DO nákladov by sme to potom účtovali v roku 2012.
Ďakujem[/QUOTE ]
V roku 2011 je možné účtovať len ako nákup cenín,(ak boli kúpené pre rok 2012) až v roku 2012 to bude VOZD-jednotlivo po mesiacoch. (Samozrejme, ak je evidencia o odpracov. hodinách) A nie je zároveň aj zamestnancom.
Naposledy upravil Tweety : 12.02.12 at 06:51