Zavrieť

Porady

Výpoveď

Ahojte! Zaujímalo by ma, či by niekto vedel poradiť ako mám postupovať pri danej situácii. Pracujem ako zastupkyňa v potravinách. Práca by ma bavila, ale má to háčik, že nie je vôbec ohodnotená. Rozhodla som sa nájsť nové zamestnanie, kde by som bola platovo spokojnešia. Asi som v dnešnej dobe, kde vládne nezamestnanosť mala šťastie, lebo ako som si dala žiadosť do nemenovanej firmy ihneď sa mi ozvali a ponúkli mi prac. pomer od 1.3.2012. Dá sa dať výpoveď dohodou, alebo môže firma pre ktorú momentálne pracujem mi siahnúť na plat, keď odmietnem čakať na náhradu a skrátka už nenastúpim?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Vypoved dohodou neexistuje, je len vypoved s vypovendou dobou alebo ukoncenie PP dohodou.

    Samozrejme, ze mozu vselico.
    Za nedodrzanie vypovednej doby je v ZP definovana nahrada 1 priemerny mesacny plat.
    Ak zastupca veduceho ak mas hmotnu zodpovednost - ta ti bude bezat aj nadalej, az do dalsej inventury ... cize zodpovedas za manko az dovtedy. Za kazdy den absenice az do ukoncenia PP ti moze strhnut narok na 2 dni dovolenky, a dalej moze zamestnavatel od teba vysudit nahradu skody, ktora mu tvojim odchodom vznikla......

    sisa 7 je offline (nepripojený) sisa 7

    sisa 7