Zavrieť

Porady

Potrebujem súrne poradiť!!!!!!!

Prosím vás potrebovala by som poradiť ohľadne preddavkových faktúr. Som SZČO vykonávam fotografické služby, keď si zákazník u mňa objedná napr. fotenie svadby v hodnote 200 €, vystavujem preddavkovú faktúru v hodnote 50 €, mám túto faktúru zapísať do evidencie pohľadávok? účtujem v alfe. Potom pri úhrade to dám ako PNZD? a keď vystavím ostrú faktúru v hodnote 150 €, potom mám preúčtovať tých 50 € do POZD? cez ID?

Tiež by som sa chcela spýtať ešte takú vec, brala som dotáciu, na internete som si našla to účtovanie dotácie a čerpanie, sú tam však spomenuté aj ID, môžem tieto ID účtovať aj počas roka? ako uzavierkové? či až na konci roka to mám postupne preúčtovávať?

Prosííííííííííím pomôžte miii :-) Ďakujem vopred
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    [QUOTE=miriam133;2007981]
    veronikasad Pozri príspevok

    Samozrejme, hneď to idem urobiť a ešte raz sa ospravedlňujem za moju neschopnosť
    Miriam, neber to takto - si na porade nováčikom ...

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    ETIKETA Porady

    Tému nazvem čo najvýstižnejšie, aby bolo už z jej názvu jasné o aký problém sa jedná. Vyvarujem sa názvov ako "Otázka, Poraďte, Súrne,...".