Ahojte,
mam nasledovny problem - pouzival som opticky internet od Orange a ten fungoval perfektne. Ziadne vypadky, rychlost bola garantovana, neklesala, ziadne FUPko, ziadna agregacia... Lenze skoncila mi viazanost a ich cena bola 3x vyssia ako Chello. Tak som zial presiel do UPC a odvtedy zacali neuveritelne problemy. Rychlost nikdy nebola taka, aku uvadzali v zluve a bolo to citelne, ta linka mala problemy od zaciatku. Spociatku sa vyhovarali, ze maximalnu rychlost nedosahujem koli staremu modemu. Takze som dal vymenit modem a ponukli mi pri tej prilezitosti moznost, ze ked si doplatim 1 eur tak mi zdvihnu rychlost dvojnasobne. To som samozrejme prijal avsak napadlo ma, ze si internet napisem na firmu pretoze v suvislosti s novymi sluzbami som ocakaval vyrazny narast internetovej prevadzky a ovela vyssi doraz na spolahlivost koli realtime datam. Pri tej prilezitosti som doobiednal dalsie IP adresy. Zrazu som si ani neuvedomil a mal so novu viazanost a internet uz drahsi ako Orange. Spominanu dvojnasobnu rychlost som nikdy nedosiahol. Rychlost bola stale bezo zmeny, co som samozrejme reklamoval, ale stale akosi bez vysledku. Novy modem zamrzal castejsie... co bol presny opak toho, co sme chceli dosiahnut - vyssiu spolahlivost a rychlost. Ani po troch zasahoch technikov sa problem nevyriesil, aj ked priznavam, ze sa opakoval problem s vypadkami menej. Kazdopadne presne o 21.30 po dobu najmenej 10min VZDY internet vypadol. Pocas tyzdna najmenej 1x zamrzol modem. Bol to dost vazny problem nakolko prebiehala velka datova vymena medzi nasimi firemnymi servermi v zahranici - jednalo sa o desiatky GB dat takmer kazdy den. Od zmeny rychlosti sme si slubovali rychlejsiu datovu vymenu, co sa samozrejme nestalo, prave naopak trvalo to dlhsie koli poruchovej linke. Technik mi odstranil rozne rozbocovace a zasuvky, cim sa vyrazne zosilnil signal pretoze na firemne ucely TV nepotrebujeme. Nasledne onedlho prisiel technik znovu a znovu...musel signal zoslabit, pretoze signal bol zase tak silny ze hrozilo odpalenie modemu - zamrzal asi 1x za hodinu. Tiekli nam nervy, nedalo sa s tym absolutne pracovat. Den co den sme telefonovali na helpdesk linku Chello. Vzdy sme dostali odpoved, ze nam poslu technika. Ked to bolo uz 3x bol som upozorneny, ze ked sa pri navsteve technika problem neprejavi, budem platit 20 eur za vyjazd + hodinovu sadzbu. Vacsinou som telefonoval na ich linku vecer a VZDY som dostal odpoved, ze nasledujuci den sa mi NIEKTO urcite ozve. Po asi 15tich telefonatoch sa mi ani jediny raz nikto neozval, predpokladam pre to, ze je to nejaka firemna politika. Po vsetkych peripetiach a maximalnej nutenej neochote zamestnancov som sa rozhol ukoncit zmluvu po 4 mesiacoch totalne tecucich nervov. Povedali mi, ze bez zmluvnej pokuty to nejde, kedze mam viazanost. Na to som povedal a aj pisomne dolozil ze vzhladom na to, ze problem nie je posobeny nasou stranou, ale neschopnostou spolocnosti poskytnut funkcnu sluzbu ziadam, aby bola zmluva ukoncena bez zmluvnej pokuty, alebo ma informovali o rieseni. Priebezne som telefonoval na ich linku a uz boli dost nahnevani a ubezpecovali ma, ze je to v rieseni a ze na vyjadrenie maju cely mesiac. Priebezne som im posielal moje merania cez speedtest.net (vysledky boli podobne s ich meracom). Vcera som sa chcel pripojit na internet a ako inak...nesiel...takze znovu procedura, restart modemu...hovor na linku...dozvedel som sa, ze sa rozhodli ma odpojit. Nedokazali mi vsak povedat za akych podmienok a maximalne sa vyhybali odpovedi. Povedali, ze zajtra sa mi niekto ozve. Trval som vsak na tom, ze doteraz sa mi NIKDY nikto od nich sam neozval a ze tomu uz jednoducho neverim. Samozrejme nikto sa neozval tak som ich opat kontaktoval. Uz boli naozaj dost nahnevani a odpisali mi totalne rychlo a velmi sprosty mail, ze sluzba je zrusena a ziadaju pokutu 286 eur za predcasne ukoncenie zmluvy. Zaujimalo ma hlavne ako a kedy mam vratit modem, toto som sa vsak nedozvedel. Ako dovod tejto pokuty uviedli bod zmluvy, kde sa hovori, ze som nespristupnil priestor pre pracu ich technika co samozrejme nie je pravda. Takze som prisiel osobne na ich pobocku, kde pokracoval ich neskutocne arogatny sposob (a mnou opatovany) kde mi nakoniec ponukli na vyber zaplatit pokutu alebo znovupripojenie za 4 eur. Ja viem, ja viem...nie je to velka suma, ale KRUCINAL IDE O PRINCIP !!!!!!!! Chcel som posudenie zmluvy, nie ukoncenie s pokutou! Navyse som ziadal aby ma informovali o vysledku - ten mi poslali e-mailom az na moju vyzvu den po tom, co ma bezdovodne odpojili.
Moja otazka znie - mam s tym ist k sudu?