Zavrieť

Porady

reklamacie

hojte chcela by som sa spytat ci som povinna vratit peniaze za tovar pri reklamacii? zakaznicka mi doniiesla tasku po pol roku na ktorej boli roztrhane ramienka podla mna v dosledku pretazenia a ziadala vratit peniaze ponukla som jej rovnaku tasku odmietla s tym ze chce peniaze..neviete mi poradit ako to naozaj je kazdy mi tvrdi nieco ine..mne sa to zda nefer pretoze tasky si znicia sami pretazia ich davaju tam nakup,co ta taska nezvladne pretoze su to tasky na bezne nosenie a nie nakupne..kolega z vedla obchodu odmietol vratit peniaze za nohavice ktore bol ikupene pred rokom ponukol im vratit 50ˇ% z ceny alebo iny tovar.zacali nadavat a prave vcera prisli so SOI musel vratit peniaze a este ma aj zapis a pravdepodobne pokutu..neviete mi poradit a laicky povedat ako to vlastne je,vsetko co som o tom citala znamenalo vzdy ma pravdu zakaznik......
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Podla spravnosti by si mala reklamovany tovar do 12 mes. od kupy dat do skusobne na odborne posudenie. Az na zakade rozhodnutia znalca postupovat dalej. Reklamaciu nemozes odmietnut bez znaleckeho posudenia.

    Ak znalec uzna, ze tovar bol nespravne pouzivany, ci umyslene poskodeny, mas plne pravo reklamaciu odmietnut.
    Ale ak sa zisti chyba materialu, ci podobna zavada,musis reklamaciu uznat. Ty si mozes nasledne ziadat uhradu skody /reklamaciu/ u tvojeho dodavatela.

    viac si precitaj http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/...-spotrebitela/

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    syntylady Pozri príspevok
    .takze vyhnut sa tymto natahovackam znamena vratit peniaze...
    Ake natahovacky? prevezmes tovar, zasles do skusobne a hotovo.
    Ak si myslis, ze mas pravdu tak sa ti to vzdy oplati...

    freddy87 je offline (nepripojený) freddy87

    freddy87
    Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti (§ 622 ods. 3 Občianskeho zákonníka).

    syntylady je offline (nepripojený) syntylady

    syntylady
    ano lponukala som taky isty tovar ale oni nie chcu len peniaze inak sa vedia len vyhrazat SOI.takze dva roky si tovar pouzivaju a potom jednoducho pridu a ziadaju vratit peniaze..a to skoro vsetci to je akoze normalne...
    misoft BU-BU-BU môžu robiť - a potom šúchať nohami v kúte

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    syntylady Pozri príspevok
    ano lponukala som taky isty tovar ale oni nie chcu len peniaze inak sa vedia len vyhrazat SOI.takze dva roky si tovar pouzivaju a potom jednoducho pridu a ziadaju vratit peniaze..a to skoro vsetci to je akoze normalne...
    Preto je dobre,ak kazdy podnikatel /predavajuci/ poznal zakony,aby sa mohol branit proti spekulantom.
    Ak ich nepozna, tak to nezodpovedni kupujuci vyuzivaju. Ale ak si predavajuci je isty, ze postupuje podla zakona, tak sa neznalí zakaznici mozu vyhrazat cim chcu...

    seflera je offline (nepripojený) seflera

    seflera
    My to robíme tak:
    Prevezmeme každú reklamáciu, pošleme dodávateľovi, dodávateľ vybaví a my posunieme ďalej, ak dodávateľ neuzná reklamáciu, tak napíše prečo a my to tiež len posunieme ďalej.
    Ak zákazník nieje spokojný s vybavením reklamácie, má právo obrátiť sa niekam ........ kam len chce......
    Chce to pokoj a pevné nervy.....

    kezeso je offline (nepripojený) kezeso

    obchodník kezeso
    Podľa mojej skúsenosti, taška je reklamovateľná do pol roka, dovtedy sa majú prejaviť výrobné vady. Po tomto termíne je povinný zákazník dať tovar do štátnej skúšobne v Partizánskom. Ak tam uznajú vadu, znáša reklamáciu obchodník. Ako je to so zaplatením posudku neviem, lebo som to nikdy nehnal takto na hranu. Snažím sa zákazníkovi vyhovieť, i keď ma to stojí nejaké peniaze. Pamätaj, že najhoršiu reklamu ti urobí nespokojný zákazník medzi svojimi známymi. Ak sa ho chceš zbaviť, vráť mu peniaze, blok vystornuj. Máme to ťažké...

    syntylady je offline (nepripojený) syntylady

    syntylady
    tak to mas pravdu...je to tazke vie si to predstavit len clovek co to zaziva...ti ludia si myslia ze vsetko maju vecne..

    linko1 je offline (nepripojený) linko1

    :-) linko1
    seflera Pozri príspevok
    My to robíme tak:
    Prevezmeme každú reklamáciu, pošleme dodávateľovi, dodávateľ vybaví a my posunieme ďalej, ak dodávateľ neuzná reklamáciu, tak napíše prečo a my to tiež len posunieme ďalej.
    Ak zákazník nieje spokojný s vybavením reklamácie, má právo obrátiť sa niekam ........ kam len chce......
    Chce to pokoj a pevné nervy.....
    aj my takto postupujeme....

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.