srska chyba.
my sme hneď po kampani začali platiť nezľavnenú sumu (asi 2 mesiace) a v tom druhom sme dali výpoveď. argumentácia upc - ako píšeš ty, neobstála. prečo? lebo ak by to bolo tak - pokračovanie v kampani - mali by naďalej preplatok naších platieb (a to aj mali). my sme argumentovali tiež, že sme nič nedostali - žiadne ich oznámenie. nakoniec uznali naše argumenty a skončili s nami zmluvu podľa našej výpovede.
Ale na základe čoho ste platili zvýšenú sumu? Ja som vždy platila na základe doručenej SMS. Pred dvomi rokmi ma pri zmene kampane oslovili telefonicky. Teraz niekedy v zime mi volali s ponukou, ale odmietla som s tým, že už nechcem byť viazaná a že zvažujem zmenu providera. To som asi nemala. Tak či tak, už mi nevolali, až teraz po tej výpovedi.
Mne nejde do hlavy, prečo takú vec, ako zmenu zmluvy neposielajú doporučene a hlavne, ak mi list nedoručili, na základe čoho chcú pokutu. Beriem ako ich chybu, že mi nezmenili platby. Maximálne som ochotná doplatiť rozdiel za tie tri mesiace v platbe. Ale aj to je diskutabilné.
Také podmienky za menu zmluvy ja beriem ako neprijateľné. Už len vedieť, či moja logika môže v našom právnom systéme mať šancu ...