Zavrieť

Porady

Reklamácia a všetko okolo toho

A) Zariaďujeme obchodné interiéry. Dodali sme odberateľovi regály, pulty, vstupné zariadenia atď. Vyfakturovali sme mu zariadenie. Faktúra bola zaúčtovaná 311/604 a 311/343. Neskôr zákazník reklamoval pult, že je zvnútra poškodený a žiada jeho výmenu. Poškodený pult sme od zákazníka prebrali a dodali sme mu nový.
Ako postupovať v takomto prípade? Poškodený pult dobropisovať a novododaný vyfakturovať? Ak ak dopropisujem poškodený pult, príjmem ho na sklad a na základe čoho ho vyradím zo skladu, keď je už nepoužiteľný? Aké doklady sú k tomu potrebné?

B) Čo robiť, ak sa stane takýto prípad na prelome účtovných období? Vyfakturované v roku 2005 a reklamované v 2006.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    fajnovka je offline (nepripojený) fajnovka

    fajnovka
    [quote=Dada]A) Zariaďujeme obchodné interiéry. Dodali sme odberateľovi regály, pulty, vstupné zariadenia atď. Vyfakturovali sme mu zariadenie. Faktúra bola zaúčtovaná 311/604 a 311/343. Neskôr zákazník reklamoval pult, že je zvnútra poškodený a žiada jeho výmenu. Poškodený pult sme od zákazníka prebrali a dodali sme mu nový.
    Ako postupovať v takomto prípade? Poškodený pult dobropisovať a novododaný vyfakturovať? Ak ak dopropisujem poškodený pult, príjmem ho na sklad a na základe čoho ho vyradím zo skladu, keď je už nepoužiteľný? Aké doklady sú k tomu potrebné?

    B) Čo robiť, ak sa stane takýto prípad na prelome účtovných období? Vyfakturované v roku 2005 a reklamované v 2006.[/quot

    Poškodený pult prevziať (DL) - mal by existovať reklamačný zápis - vystaviť Dobropis -311/-604 (prípadne 323)
    na sklad už neprijímať - pokiaľ je naozaj nepoužiteľný
    ak ale eviduješ nejakú formu odpadu - tak potom príjemkou na sklad.

    tomo je offline (nepripojený) tomo

    tomo
    Prosím Vás viete nám poradiť podľa akého zákona, paragrafu sa spisuje reklamačný zápis alebo protokol
    alebo číslo zákona pre reklamáciu

    Ďakujeme

    Reklamácia a všetko okolo toho

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.