Zavrieť

Porady

HUBY a všetko okolo nich...

Viki Viki

Viki je offline (nepripojený) Viki

žena
Krása lesa 1.jpg  
Krása lesa 2.jpg  
Krása lesa 3.jpg  
Krása lesa 4.jpg  
Hríb.jpg  

Lievik trubkovitý.jpg  
Muchotrávka.jpg  
Strapačka žltá.jpg  
Strapačka.jpg  
Suchohríb.jpg  

1/1
Ahojte poraďáci

Aj keď je už dosť sucho a huby nerastú tak ako v predchádzajúcich dvoch týždňoch otváram debatu na hubársku tému. Budem rada (aj pre budúcnosť), keď sa táto debata rozprúdi....

Na začiatok dám do pozornosti stránku o hubách - je tam: mykologická poradňa, diskusie, články o hubách, atlas húb, fotogaléria i aktuálny výskyt húb.... atď, atď
www.nahuby.sk

Tak ako hubári? Ideme na to?

Priložím pár obrázkov z poslednej hubačky v sobotu pri Sološnici na Záhorí.
(Snáď sú tie huby dobre pomenované-ak nie, opravujte!!!)

[ Som fotograf začiatočník - ospravedlňte zhoršenú kvalitu snímok
...a ďalšia vec, som zvedavá ako ich vložím sem, ja len dúfam, že budú priložené v správnej veľkosti a neroztiahnu vám obrazovky
]

Prajem pekný deň
Viera
Naposledy upravil Viki : 01.07.06 at 21:47
Usporiadat
rosemary rosemary

rosemary je offline (nepripojený) rosemary

Vierka, moja najoblúbenejšia je vatovec obrovský, u nás rastú, tiež som zo Záhoria.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Jara Jara

Jara je offline (nepripojený) Jara

Tie zábery sú krásne, ale aj tak si myslím, že teraz keď neprší tak asi budú veľmi červivé ak rastú...
Inak aj ja vatovec zbožňujem a podarilo sa mi nájsť ho len 2x v živote.
0 0
rosemary rosemary

rosemary je offline (nepripojený) rosemary

Stačí aj raz v živote, zážitok to nenahraditeľný
0 0
tonkat tonkat

tonkat je offline (nepripojený) tonkat

A kde sú názvy tých húb? Ja ich tam nemám!!
0 0
Viki Viki

Viki je offline (nepripojený) Viki

žena
rosemary
Vierka, moja najoblúbenejšia je vatovec obrovský, u nás rastú, tiež som zo Záhoria.
Aj ja ho mám rada, ale vlastne ja mám rada všetky jedlé huby, vo všetkých možných úpravách...