Zavrieť

Porady

Mzdové ohodnotenie - účtovník v materskej škole

Dobrý deň, chcem Vás poprosiť, aby ste mi poradili do akej mzdovej tarify a triedy patrím. Pracujem ako účtovník v materskej škole /zriaďovateľ je obec/, mám vysokú školu ukončenú Mgr. - Univerzita Komenského v BA, prax zhruba 8 rokov, predtým som pracoval Obecný úrad..., je to možné, že sa mi vôbec neuznala prax v tejto výške a takisto vôbec vysoká škola? a že robím všetko čo sa týka účtovníctva a ďalšie veci ako je zverejňovanie, administratíva, vybavovanie e-mailov, telefonátov atď. ale pracujem na polovičný úväzok 0,50. Prosím Vás poraďte mi, neviem už kde sa mám obrátiť. ďakujem pekne za Vašu odpoveď
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

    Kto ma pozná vie. Sabadka