jarka1507 áno...
Vypisuješ doklady ručne? Ste kvartálnym plátcom DPH? Pretože ak je to tak, tak ja to robím takto:
Keď mi pracovníci prinesú nejaké bločky, tak ich hneď prekopírujem, ale nevypisujem k nim hneď VPD, alebo PPD. Len ich ukladám do jedného obalu. Potom po troch až štyroch týždňoch sa pýtam, či ešte nemajú nejaké bločky. Ak nie, začnem ich ukladať podľa dátumu a kópie pricvakujem k originálom (pretože originály blednú a po čase na nich nič nevidno). A zaradom vystavujem VPD, poprípade PPD a zároveň aj číslujem. Väčšinou bločky nespájam na 1 VPD, pretože to nie je veľmi priehľadné, avšak môže sa stať, že v jeden deň mám dva až tri bločky napr. za nákup kanc. potrieb, tak tie dám na jeden VPD.
Ešte pri vypisovaní pokl. dokladov treba mať pri sebe aj výpis z banky, pretože keď je v banke nejaký výber, tak treba zaevidovať príjem do pokladne príjmovým dokladom, tak aby Vám sedelo číslovanie. A účtovníčka ich nahadzuje do účtovníctva už pod takým číslom, aký je na dokladoch. Takže takto to robím ja.