Zavrieť

Porady

Reklamácia na tovare zaplateného v hotovosti

V marci sme kúpili do firmy tovar ( zdroj k NB), doklad bol bloček z ERP. Teraz sa zdroj pokazil a bolo ho treba reklamovať, nakoľko sa zobral originál bločku potrebný na reklamáciu( nechali sme si aspoň ofotený) poslali mi reklamačný lístok s vybavením do 30 dní. ako postupovať ďalej? Ako účtovať túto reklamáciu?

ďakuejm za rady skúsenejších
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    seflera je offline (nepripojený) seflera

    seflera
    Zatiaľ nijako.
    Majú 30 dní na vybavenie reklamácie.....potom buď vrátia opravený adaptér alebo vám dajú nový kus....účtovať netreba...
    Len neviem načo ste im dávali originál bločku.....ten je zasa váš doklad o zakúpení a vždy bude, až kým by neprišlo k odstúpeniu od kúpnej zmluvy a to je až na konci dlhej cesty na seba naväzujúcich reklamácií.....i keď podľa teraz platného zákona o registračných pokladniciach sa o vracaní originál bločku pri vrátení peňazí nič nepíše. Záleží od predajcu, ako má on svojimi predpismi riešené vrátenie peňazí....

    zazulka je offline (nepripojený) zazulka

    zazulka
    Bez bločku by nám reklamáciu ani nezobral. Čítala som viac tém a tam sa rozoberalo, že treba urobiť ako keby dobropis a ponížiť náklady a dph. Ak príde opravený vystavia nový bloček a ten treba zaevidovať znovu a upatniť si DPH. Ak vrátia adaptér tak s tým asi nič. Je to tak správne?

    seflera je offline (nepripojený) seflera

    seflera
    Treba počkať, ako dopadne reklamácia...keď vrátia opravený, prípadne nový kus, tak sa neúčtuje.

    Ak vrátia peniaze, tak potom ako dobropis - príjem do pokladne, ponížiť náklady a ponížiť odpočet DPH.
    Naposledy upravil seflera : 28.11.12 at 15:27

    Reklamácia na tovare zaplateného v hotovosti

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.