Skontroluj lanovody ovládania kúrenia na prístrojovej doske. Je celkom možné, že je nedostatočne otvorený ventil do výmenníka. A pripomienka s odvzdušnením - veľmi správne poznamenali - pokiaľ máš len trochu vzduchu, motor síce bude chladiť, ale teplá voda sa do výmenníka nedostane (vzduchová bublina nepovolí).
Skontroluj výšku chladiacej kvapaliny v nádržke v motorovom priestore (prípadne doplň na rysku max), uzavri nádržku, motor nechaj zahriať na prevádzkovú teplotu, otvor prednú kapotu, vpravo v rohu (v tuneli pod kapotou) je odvzdušňovací ventil. V normálnom postavení je priečne (zatvorený - páčka kolmo na ventil). Otvor odvzdušňovací ventil na jednu stranu. Nechal otvorený odvtedy, kým nevyteká voda. Uzavri. Pusti kúrenie naplno (môžeš aj ventilátor zapnúť, aby bol odvod čo najväčší) a otvor ventil na druhú stranu - odvzdušní sa výmenník.
Ventil sa preto otvára na dve strany, lebo doň sú privedené dve hadičky - jedna od chladiča vpredu (tá je jasne viditeľná a druhá od výmenníka tepla (kúrenia). Smer otočenia páčky určuje, ktorý okruh bude odvzdušňovaný.
P.S. Škodu 105/120 som mal, takže tieto problémy som tiež zažil - a vedel som si ich "na kolene" odstrániť.