Zavrieť

Porady

daň z príjmu za rok 2012

Dobrý deň, som študentka a chcela by som sa opýtať, či musím do daňového priznania písať aj prímy z Českej republiky ak som tm zarobila cca 4000Kč. dakujem
Naposledy upravil Dav : 28.12.12 at 23:15
Usporiadat
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
podávaš DP z celosvetových príjmov, takže áno.
0 0
dobrava dobrava

dobrava je offline (nepripojený) dobrava

Dobrý deň, faktúra vystavená 30.12.2012, dátum zdraniteľ. plnenia 30.12.2012, faktúra bude uhradená až v roku 2013.
Uvedenú faktúru vediem v knihe pohľadávok, zahrniem ju však do príjmu a zároveň odvediem aj daň z príjmu v roku 2013, keď bude fyzicky na účte. Je to takto dobre? Ďakujem.
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

dobrava Pozri príspevok
Dobrý deň, faktúra vystavená 30.12.2012, dátum zdraniteľ. plnenia 30.12.2012, faktúra bude uhradená až v roku 2013.
Uvedenú faktúru vediem v knihe pohľadávok, zahrniem ju však do príjmu a zároveň odvediem aj daň z príjmu v roku 2013, keď bude fyzicky na účte. Je to takto dobre? Ďakujem.
Ak ide o PÚ, faktúra je príjmom roka 2012, ak JÚ, príjmom bude až v momente úhrady, ak to do teda ak to bude rok 2013, bude v DP roka 2013.
1 0
Učímsa Učímsa

Učímsa je offline (nepripojený) Učímsa

Prosím, viete niekto, kedy budú zverejnené tlačivá pre daň z príjmu za rok 2012 pre fyzické osoby? Na drsr.sk ešte nie sú a ani cez vyhľadávače som to nenašla. Vďaka vopred.
0 0
Učímsa Učímsa

Učímsa je offline (nepripojený) Učímsa

Prosím, viete niekto, kedy budú zverejnené tlačivá pre daň z príjmu za rok 2012 pre fyzické osoby? Na drsr.sk ešte nie sú a ani cez vyhľadávače som to nenašla. Vďaka vopred.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Učímsa Pozri príspevok
Prosím, viete niekto, kedy budú zverejnené tlačivá pre daň z príjmu za rok 2012 pre fyzické osoby? Na drsr.sk ešte nie sú a ani cez vyhľadávače som to nenašla. Vďaka vopred.