Zavrieť

Porady

daň z príjmu za rok 2012

Dobrý deň, som študentka a chcela by som sa opýtať, či musím do daňového priznania písať aj prímy z Českej republiky ak som tm zarobila cca 4000Kč. dakujem
Naposledy upravil Dav : 28.12.12 at 23:15
Usporiadat
akodalej12 akodalej12

akodalej12 je offline (nepripojený) akodalej12

Prijemny dobry vecer,
poprosila by som Vas o pomoc k otazke o daňovom priznani za rok 2012 -
Ja som na rodicovskom prispevku aj ked sa nam narodilo tretie dietatko nemam narok na matersku takze nadalej beriem len rodicovsky prispevok. Manzel je zamestnancom. V roku 2012 sme prenajimali byt len dva mesiace (prijem z prenajmu bol 285x2), byt sme v auguste predali
(-byt sme kupovali v roku 2007 a mali sme tam od zaciatku nahlaseny trvaly pobyt,
-byt sme kupovali na polovicu lebo v tom case sme este neboli manzelia. V case prejamu sme obidvaja boli registrovany na danovom, cize prenajimali sme ho spolocne
- takze podla toho kedze sme v nom mali dva roky trvaly pobyt kupovali sme ho pred rokom 2O1O by sme dan z predaja nemali platit ?)
Moja otazka je:

-ci musime podavat danove priznanie?
-ak ano, ci je lepsie ak si sumu z prenajmu rozdelime alebo podam danove priznanie len ja (kedze okrem rodicovskeho prispevku nemam iny prijem ) alebo by bolo lepsie ak by ho podal len manzel?
-ak si mame sumu rozdelit tak na polovicu alebo v nejakom inom pomere?
-ci do DP treba zahrnut aj sumu z predaja nehnutelnosti?

Dakujem Vam za pomoc a dobru radu a prajem este pekny vecer.
Naposledy upravil akodalej12 : 03.01.13 at 19:27
0 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

srska Pozri príspevok
no, zatiaľ nič nové
dnes nové:
pridaný do aplikácie dll súbor .... DRKlient.Prehlad2012 (budú nasledovať fdf a pdf súbory)
Naposledy upravil srska : 03.01.13 at 19:51
eDane030113.jpg  
0 0
Katy a R Katy a R

Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

pre akodalej: