Zavrieť

Porady

Reklamacia poskodeneho tovaru - zistene pri otvoreni balika

Ahojte poradaci, vo stvrtok t.j.:17.1.2013 som prebral balik od kuriera (objednavka produktu z internetu), balik v poriadku nic neposkodene, po otvoreni som zistil ze tovar je poskodeny a hned som ho reklamoval telefonicky aj e-mailom, ihned v piatok som tovar vratil kurierovi na reklamaciu.

Vztahuje sa na takuto reklamaciu tiez 30 dnova lehota?

Do kedy musia moju reklamaciu vybavit kedze prisil poskodeny tovar od predajcu?

Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    draik je offline (nepripojený) draik

    draik
    Závisí od predajcu, ak nebolo poškodenie namietané hneď pri prevzatí. To, že prišiel tovar poškodený, tvrdíte vy - predpokladám, že ste na to prišli až doma po rozbalení. Predajca by mohol tvrdiť, že ste si ho poškodili sám.
    Dakujem za odpoved, zial sa jednalo o notebook pre znameho ktory ho potrebuje surne na podnikanie a kazde zdrzanie je pre neho problem, ale predsa ked clovek kupi drahy notebook nechce platit za tovar ktory ma skrabanec na monitore a osuchany roh, ktory je chraneny konstrukciou kusu tak ze sam som nepochopil ako sa to v tej casti mohlo poskodit.

    uvidime ako to teda dopadne

    Reklamacia poskodeneho tovaru - zistene pri otvoreni balika

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.